Wubbable Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Og jeg som sitter på mac, har ikke tilgang til idoser-programmet, så jeg har bare tre mp3-filer å høre på 8878465[/snapback] Du vet det ødelegger noe av effekten.. Selve programmet modulerer filene on the fly, så å spille dem inn som mp3 gir ikke like god effekt (Stod på en eller annen side) Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Testa det ut fikk en bad trip Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 funket ikke i det hele tatt på meg 30 min med vonde lyder for ingenting (samme resultat som Techno og Trancemusikk med andre ord) og er det bare to filer vi kan bruke? 8882473[/snapback] det kommer ann på person til person vor stor effekt en dose får . noen får full effekt med tripper og sånn på sin første mens noen må ta det 3-4 ganger før de får effekt i det hele tatt .. noen må kanskje holde på noen uker .. det er 5-10% som er immune mot i-doser og de syns jeg temmelig synd på pass på at du gjør det riktig også !! her er en link vor det står hvordan du kan få høyest mulig effekt .. http://www.i-doser.com/forum/viewtopic.php?t=1158 det kan også hjelpe å høre på lydene uten planer om å få effekt når du f.eks sitter på pc'n for at hjernen skal bli vant til dem sånn at du ikke trenger å konse så alt for mye mens du tar en dose. . hører på morphine akkurat nå håper dette kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Testa det ut fikk en bad trip 8883901[/snapback] det er bare bra vis du får en bad trip for da vet du at det funker du får kanskje en goood trip neste gang lykke til ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 er det noen som har fått effekt på a-bomb så vil jeg gjerne høre om det . har tenkt til å prøve det ut snart . hørt at peyote a-bomb og ecstasy er det beste og etter dosen med peyote jeg fikk VET jeg at dette ikke er placebo så vær så snill svar vis du har tatt en dose med a-bomb og gjerne vil dele dette takk på forhånd(håper jeg ) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva er det egentli du skal merke med peyot, har akkurat starta, tatt den 2ganger 0effekt, men forttsetter å pumpe på Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva er det egentli du skal merke med peyot, har akkurat starta, tatt den 2ganger 0effekt, men forttsetter å pumpe på 8892123[/snapback] tror man skal få en sjuk trip av den med farger og sånn men jeg fikk ikke full effekt. . allikevel så jeg litt forvrengt ut i speilet og armene og bena mine føltes som om var et annet sted og det var vanskelig å holde styr på dem så jeg tror peyote liksom skal føkke deg litt øpp men jævlig gøy er det !! :!: vis du får 0 effekt av peyoten så foreslår jeg du går inn på linken som er på posten min lenger opp på siden den har vært UUTROOLIG nyttig for meg!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Latet ned Idoser, men jeg må jo kjøpe lydene . Går det ikke ann å få de gratis? Har alle her kjøpt lydene? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg har sett på alle tipsa er derfor jeg prøver tinga mer en 1gang, skal snart prøve 3gang Edit: jepp jeg jeg har kjøpt alle 130fila Endret 18. juni 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Latet ned Idoser, men jeg må jo kjøpe lydene . Går det ikke ann å få de gratis? Har alle her kjøpt lydene? 8892800[/snapback] nei ikke alle har kjøpt lydene prøv google Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Latet ned Idoser, men jeg må jo kjøpe lydene . Går det ikke ann å få de gratis? Har alle her kjøpt lydene? 8892800[/snapback] nei ikke alle har kjøpt lydene prøv google 8896444[/snapback] Lukter jeg ulovligheter? (jeg har ikke noe imot det, men modsene har) ^^ Endret 19. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) ankalger du meg for noe?? men er det ingen her som har prøvd a-bomb?? vil gjerne vite va effekt dere har fått Endret 19. juni 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ankalger du meg for noe?? men er det ingen her som har prøvd a-bomb?? vil gjerne vite va effekt dere har fått 8897916[/snapback] Har prøvd a-bomb. Er ikke helt store greiene. Tok lang tid før ting begynte og kicke inn og når det gjorde det så var det ikke helt som forventet. Men kan uansett ta en liten gjennomgang av den effekten jeg fikk; I begynnelsen kjente jeg som sagt ingenting, men så var det akkurat som om jeg ble trykket ned i sengen. Ikke noe sterkt, men litt effekt iallefall. Så var det en del tid med dette før det plutselig kjentes ut som om jeg ble trukket opp. Nesten så sterkt at det kunne vert en "out of body" ting, men ikke helt. Det var egentlig all effekten jeg fikk av den. Etter at lyden var ferdig gikk alt tilbake til normalt og jeg var egentlig litt skuffet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ja . har hørt at a-bomb bare varer mens dosen pågår litt shipt det ja ... men sier du at du har prøvd out of body? isåfall ; funka det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har sett på alle tipsa er derfor jeg prøver tinga mer en 1gang, skal snart prøve 3gang 8892826[/snapback] nå kjønner jeg ikke helt ass leste tidligere på forumet at du hadde prøvd i-doser i 2 uker og at det ikke funka, at du hadde fått vista , waste of time osv. har du bestemt deg for å prøve igjen?? bare lurer for det virka litt rart Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk ingen eller liten effekt, var ihvertfall ikke som den ekte rusen skal være. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har sett på alle tipsa er derfor jeg prøver tinga mer en 1gang, skal snart prøve 3gang 8892826[/snapback] nå kjønner jeg ikke helt ass leste tidligere på forumet at du hadde prøvd i-doser i 2 uker og at det ikke funka, at du hadde fått vista , waste of time osv. har du bestemt deg for å prøve igjen?? bare lurer for det virka litt rart 8901033[/snapback] Anklager du meg for noe? Men den pokkers 4.0 og 4.5 funker i vista, men til nå har det meste vært waste of time, lite som funker av de jevla 130 dosene Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 har du hatt en eller fler doser som funker i det hele tatt? vilke forskjellige doser har du? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 SKjønner ikke at dere får det til å funke. . . Det funkey rett og slett ikke i det hele tatt på meg da jeg testet det (testet flere doser). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 SKjønner ikke at dere får det til å funke. . . Det funkey rett og slett ikke i det hele tatt på meg da jeg testet det (testet flere doser). 8908826[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå