Admiral1 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sniff sniff....her lukter det placebo 8766980[/snapback] Seconed! Jeg fikk null effekt av det iDoser (elns) greiene, bortsett fra noe trøttere (men lå jo trosalt å konsa i en stund) men ikke noe spess likhet mellom grønt og dette. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvor finner man alle lydene? har lasta ned programmet og har 2 lyder. Kan jo registrere meg, og få 3 nye eller noe Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Kjøpe?I-doser.com Endret 8. juni 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Gjest gjest... Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Prøvde dette i går kveld og det fungerer definitivt. Prøvde ecstasy først. Har aldri prøvd "the real shit" så ante egentlig ikke hva jeg kunne forvente. Hadde ikke store forhåpningen til programmet i det hele tatt egentlig. Uansett, jeg ligger helt i ro i mørket i sengen. Har store problemer med å konsentrere meg, men jeg blir bedre og bedre til det. Kroppen blir først litt nummen så får jeg små "skjelvinger" fordelt rundt om kring på kroppen. Etterhvert som tiden går kjenner jeg at jeg begynner å få ereksjon. Veldig svakt, men det blir sterkere og sterkere etterhvert. Når jeg fokuserer helt på lyden og blokker ut tankene så godt jeg kan blir ereksjonen kraftigere og kraftigere og det hele kjennes egentlig ut som begynnelsen på en orgasme, bare sterkere egentlig. Når lyden når "peaket" som jeg regner med var på rundt 60-80% så strammer musklene i kroppen seg, veldig på samme måte som under orgasme. Nå hører jeg at lydene jevner seg ut og så stopper dem til slutt. Etter at jeg tok ut pluggene hører jeg at lyden fra viften er helt rar. Nesten som om den er slow motion. Jeg hørte liksom vært vifteslag. Jeg tok pulsen rett etterpå(hadde pulsklokke) og den lå på rett over 100 noe som er ganske høyt med tanke på at jeg har ligget helt i ro, så jeg fikk iallefall effekt av det. Jeg har enda litt gode følelser i underlivet og jeg ender opp med å ta meg et runk. Det er det _beste_ runket jeg har hatt noen gang tror jeg. Det kan rett å slett ikke forklares. Etter dette ligger jeg litt i ro og hører på fuglelydene utenfor(klokken var vel rundt 4-5 om morgenen) til jeg til slutt sovner inn. Dette var rett og slett ganske merkelige greier. Jeg tror jeg skal prøve ut "Absinth" i kveld og se om det fungerer like bra. Eller eventuelt "Orgasm" om den bare er noe i nærheten av det de sier på siden så tror jeg den blir fantastisk. Har litt lyst til å prøve "Hand og God" også, men tror faktisk kanskje det blir litt for mye i begynnelsen. Noe andre som har hatt noe i nærheten av samme opplevelse av "Ecstasy"? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noe andre som har hatt noe i nærheten av samme opplevelse av "Ecstasy"? 8876473[/snapback] Jeg har prøvd den en del ganger.. Det eneste jeg oppnår, er at jeg konser så mye om lyden at jeg rett og slett sovner. Jeg har bare prøvd dette før jeg legger meg, det er kun da det er mørkt Ble litt nummen i hendene, ellers ingen effekt. Jeg tror jeg sovner rundt halvveis Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hei. . er det noen som har tatt peyote her? ska ta det snart og vil gjerne høre andres opplevelser Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som har prøvd "the brown note" da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Kvalme, hodepine og tak som har samme farge som veggen (Peyote) Endret 16. juni 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) WTF!! det funker jo.. detta er det tøfeste jeg har sett EDIT: skriveleif...kanskje det funka for bra Endret 16. juni 2007 av joahas Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kvalme, hodepine og tak som har samme farge som veggen (Peyote) 8876980[/snapback] dæven ! så gøy ! gleder meg . . ska ta det nå. har 36 doser å eksprimentere med noen har som har prøvd a-bomb ? hørt at det er det som funker best !! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Kvalme, hodepine og tak som har samme farge som veggen (Peyote) 8876980[/snapback] dæven ! så gøy ! gleder meg . . ska ta det nå. har 36 doser å eksprimentere med noen har som har prøvd a-bomb ? hørt at det er det som funker best !! 8877363[/snapback] Bare 36? Jeg har 67 FORSKJELLIGE doser jeg! Endret 16. juni 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ny på diskusjon.no .. så va er det stedet vi ikke snakker om ? va skjer vis vi snakker om det?? vor fikk du 67 fra? jeg har 36 forskjellige men 3 av vær Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ny på diskusjon.no .. så va er det stedet vi ikke snakker om ? va skjer vis vi snakker om det?? vor fikk du 67 fra? jeg har 36 forskjellige men 3 av vær 8877467[/snapback] Har du I-Doser 4.5? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det stedet vi ikke snakker om, snakker vi ikke om. Vi får inlegget slettet, warning mengden økt, eller rett og slett en ferie, ved å snakke om det. Google kan mest sansynelig hjelpe deg, dog. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jupp. har i-doser 4.5 . og tror jeg forstår va stedet vi ikke snakker om er Lenke til kommentar
Gjest gjest... Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Prøvde akkurat nitrous(ville ha noe som gikk raskt). Absolutt ingen effekt. Tror rett å slett ikke 10min er nok til å få hjernen i gang. Var riktignok ikke like konsentrert som i går. Men det var rett å slett ganske skuffende denne gangen. Tror jeg prøver meg på a-bomb, orgasm eller rett å slett ecstasy igjen når jeg legger meg nå. Tror det er veldig individuelt hva som funker. Har lest masse postivt om nitrious, men det funket ikke i det hele tatt på meg. Derimot har jeg lest mange som ikke får noen effekt av ecstasy, men det funket jo som fandens på meg. Jaja, er nok bare å eksprimentere litt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) har tatt peyote nå .. det var deilig men jeg fikk ikke full effekt fordi jeg har utslett på albuene som klør som faen .. uansett .. på slutten føltes det som om armene mine var bytta om så når jeg skulle bevege den høyre beveget jeg den venstre i stedet jeg gikk på do og så meg i speilet og det ene øyet mitt var liksom større enn det andre . . noen andre som har opplevd dette? gleder meg til å føle en full effekt av peyote ! konklusjon: peyote = Endret 17. juni 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Prøvde akkurat Ecstasy igjen - uten å sovne... Etterhvert kom jeg inn i en slags "modus", en veldig rar følelse. Det føltes som om armene og beina var et helt annet sted enn der de var, pluss at jeg merket litt svimmel- og nummenhet i fingerne. Nå som jeg har hørt gjennom hele merker jeg ingenting Og jeg som sitter på mac, har ikke tilgang til idoser-programmet, så jeg har bare tre mp3-filer å høre på Endret 16. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Prøvde akkurat Ecstasy igjen - uten å sovne... Etterhvert kom jeg inn i en slags "modus", en veldig rar følelse. Det føltes som om armene og beina var et helt annet sted enn der de var, pluss at jeg merket litt svimmel- og nummenhet i fingerne. Nå som jeg har hørt gjennom hele merker jeg ingenting Og jeg som sitter på mac, har ikke tilgang til idoser-programmet, så jeg har bare tre mp3-filer å høre på 8878465[/snapback] da jeg tok ecstasy ble jeg sprengkåt og sånn forble det Endret 17. juni 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) funket ikke i det hele tatt på meg 30 min med vonde lyder for ingenting (samme resultat som Techno og Trancemusikk med andre ord) og er det bare to filer vi kan bruke? Endret 17. juni 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå