Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble Nesten litt forbanan nå, akkurat ferdig med hand of God, å ja var faktsik helt sjukt EFFEKT:O aldri kjent noe så mer INGEN TING av noe! :thumbdown:

Å den koster 200:O

8615182[/snapback]

Håper så inderlig at du ikke hadde kjøpt det :O

Lenke til kommentar

Kjente null av Hand of God. Noe synsforstyrrelser og shit (ting i rommet så ut til å "fare mot meg", og hoppet litt fram og tilbake), men det kan akkurat like gjerne ha vært at jeg var trøtt og akkurat på nippet til å lukke igjen øynene.

I want my money back :innocent:

edit: Det eneste jeg så langt er sikker på at jeg har fått virkning av når det kommer til I-doser er French Roast, som også er den eneste de ikker har "bevist" at fungerer...

Endret av anners
Lenke til kommentar

nja, POKKER hvorfor skal det vær så vanskelig med I-doser å få til effekt :cry:

eneste som duger er Brain Sync og Brainwave Mind Voyages, er nesten mer hypnose det, er musikk med såne I-doser ting bølger og en steme som forteler hva du skal gjøre, mye mer musikk aktig å behagelig å høre på :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det funka bedre når jeg lå i senga når det var helt mørkt med lukkede øyne. Det var først da det funka får meg. Har du prøvd det?

8619620[/snapback]

seff, Jeg ligger helt stille, lys av/mørkt, Følger med må sangen ikke en eneste tanke, bare høre på sangen, er slik jeg får Brain sync å de til å funke, men ikke I-doser :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hmm, da vet jeg ikke  :hmm: Jeg har aldri prøvd Brain sync, hva er det fornoe? Verdt og teste ut?

8619702[/snapback]

Brain sync og Brainwave Mind Voyages

Verdt å prøve:D funker, er mer hypnose nesten som sakt før, der du kan lære meditere, lucid dream, out of body , følelsen av å bli likt, å vinne, osv. masse kos der :)

Lenke til kommentar
Hmm, da vet jeg ikke  :hmm: Jeg har aldri prøvd Brain sync, hva er det fornoe? Verdt og teste ut?

8619702[/snapback]

Brain sync og Brainwave Mind Voyages

Verdt å prøve:D funker, er mer hypnose nesten som sakt før, der du kan lære meditere, lucid dream, out of body , følelsen av å bli likt, å vinne, osv. masse kos der :)

8620155[/snapback]

Aha ok, det må jeg teste! Funker det bra og "lære" seg det? Fått det til å funke ordentlig?

Lenke til kommentar

vell som sakt tidliger: *****yeah, var nice følelse, men fikk som sakt ikke 100% effekt, ble for oppslukt av det som skjedde at jeg ikke følgte med hva han mannen sa jeg skulle gjøre tongue.gif

Liksom, jeg lå helt stile(hadde vell kommet 40min ut i sporene) å så prøvde jeg bare å løfte opp armen, men liksom var ingen følelser, eneste var at akkurat som det fly, at ja høres nå sykt ut, men altså at akkurat som om armen min gikk ut av armen, altså hadde 2armer på hver side, var som om armen forlot kroppen.

men som sakt, kan godt vær at det hadde funke bedre om jeg fortsette å høre på han mannen, men jeg ble litt oppslukt der å då inv_biggrin.gif* ***********

Snakk om out of body her.

er desuten utrolig herlig å høre på denne her Deep sleep :)

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar

Hvis du skal få full effekt ut av ting som Brain Sync må du prøve flere ganger den samme greia, og vite og tenke litt over hva du holder på med. Er jo greit med de guided-greiene da. Tror alvorlig talt det like mye er musikken, følelsen og instruksjonene som gjør at du får effekt, som at det er brainwaves. Men hvem vet?

Selv foretrekker jeg faktisk å utføre yogic deep relaxation, uten noen form for hjelpemidler. Det gjør deg jo ikke ruset eller noe, men vil gi deg samme effekt som endel av Brain Sync greiene, nemlig mindre behov for søvn, og en deilig avslapning (du kommer inn i transe når du blir bedre, jeg har bare holdt på en uke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...