:---{D Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 dette programmet er nesten bare bullshit.... bruk heller bwgen funker mye bedre!!men men har en slags erfaring med i-doser også... en dag da jeg skulle legge meg tenkte jeg at jeg skulle sette på en dose med crystal meth som da er et noia stoff før jeg skulle legge meg til å sove. jeg satt på lyden og etter en laaang og kjedli stund begynnte det å kjennes ut som om noe beveget seg nede ved bena mine jeg fikk da for meg at dt var en slange og at den skulle spise opp bena mine så jeg krøllet mg sammen... da låta var ferdi tok jeg av hodetelefonene og begynte å høre stemmer inne i veggene, etter en stund fant jeg ut at disse stemmen var snuten som skulle taue mg inn skummelt.... 8238186[/snapback] Bullshit? Virka som om du fikk en ganske grei effekt. (Og vær så snill og skaff deg en konto her) Lenke til kommentar
Fun Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men er det farlig og høre på disse lydene da? hvis man blir rusa? Og hvor får man tak i dem? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 lurer på om det her funker på bikkja om jeg setter det på høytalere jeg.... 8238206[/snapback] Jeg har hørt at de bare funker på hodetelefoner :S Men er det farlig og høre på disse lydene da? hvis man blir rusa? Og hvor får man tak i dem? 8242170[/snapback] De kan du laste ned på ulovlig vis Lenke til kommentar
Fun Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har hørt at de bare funker på hodetelefoner :S Men er det farlig og høre på disse lydene da? hvis man blir rusa? Og hvor får man tak i dem? 8242170[/snapback] De kan du laste ned på ulovlig vis 8243061[/snapback] Hva heter lydene da? hva skal jeg søke på? Men er det farlig for meg å høre på disse? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Les tråden kanskje? :/ Søk funksjon finnes også, til og med innad i tråden. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis dere går til der dere laster ned dosene er det alle dosene i mp3 filer der! Lenke til kommentar
Campus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jamie Oliver sa du kunne bli "høy" på en viss chili han hadde smakt.Var visstnok veldig sterk. 8002274[/snapback] Du kan bli høy av de fleste typer chili, det må bare være sterkt nok til at kroppen produserer endorfin. Du må nok bruke litt tid på å venne smaksløkene til å tåle så mye chili. Jeg pleide å lage tacos som var sterke nok, men har ikke laget så sterk mat på en stund, så jeg må nok venne meg til de på nytt. Hvis jeg ikke husker feil, så brukte jeg å blande krydderblandingen med like mengder Rajah's chilipulver, og bruke et helt glass sterk (eller ekstra sterk) tacosaus på seks "soft tacos" i de minste hvetetortillas som du får i butikken. Jeg tror ikke jeg brukte ekstra med fersk chili, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jamie Oliver sa du kunne bli "høy" på en viss chili han hadde smakt.Var visstnok veldig sterk. 8002274[/snapback] Du kan bli høy av de fleste typer chili, det må bare være sterkt nok til at kroppen produserer endorfin. Du må nok bruke litt tid på å venne smaksløkene til å tåle så mye chili. Jeg pleide å lage tacos som var sterke nok, men har ikke laget så sterk mat på en stund, så jeg må nok venne meg til de på nytt. Hvis jeg ikke husker feil, så brukte jeg å blande krydderblandingen med like mengder Rajah's chilipulver, og bruke et helt glass sterk (eller ekstra sterk) tacosaus på seks "soft tacos" i de minste hvetetortillas som du får i butikken. Jeg tror ikke jeg brukte ekstra med fersk chili, men jeg er ikke helt sikker. 8251909[/snapback] For en stund siden merket ikke jeg noe på sterk mat, men nå er det lenge siden så jeg må nok bygge opp sterk smak igjen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis dere går til der dere laster ned dosene er det alle dosene i mp3 filer der! 8251712[/snapback] sier du at man kan få lastet de ned som mp3-filer? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis dere går til der dere laster ned dosene er det alle dosene i mp3 filer der! 8251712[/snapback] sier du at man kan få lastet de ned som mp3-filer? 8252307[/snapback] Ja. Der man laster ned dosene som dose filer. Man søker på "I Doser" så er det en der med alle de vanlige dosene i MP3 filer. Men pass på. Det er MANGE megabytes! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hmm...jeg lastet ned I-doser, men di lagres i WinRAR, og jeg får ikke til å ordne filene slik at jeg kan høre på dem. Og filene er jo bare på 60 KB elsn, er ikke det litt lite? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Altså er litt usikker jeg, har kansje fått liten effekt på 2-3ting nå. A-bomb i slutten føltes ut som jeg falt VOOOOF ned ned ned, Genesis så skvatt jeg noe sykt 2ganger offff hele meg hoppte jo Å den alkoholen ble jeg litt små svimel vist jeg prøvde å gå, be akkurat som mye tyngre å.(de 2første var men hørte på med øynene igjen) men problemet er at kansje på mange så vet jeg ikke om du får effekt mens du hører på eller etter på, for jeg skjøner ikke pointe med å se syner, andre farger +++ vist du slapper av å hører på men øynen igjen, blir jo ikke noe ut av det, men noen virker som du nesten drømmer, altså at du må ha øynene igjen mens du spiller av noen som har noe inspil? takk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Altså er litt usikker jeg, har kansje fått liten effekt på 2-3ting nå.A-bomb i slutten føltes ut som jeg falt VOOOOF ned ned ned, Genesis så skvatt jeg noe sykt 2ganger offff hele meg hoppte jo Å den alkoholen ble jeg litt små svimel vist jeg prøvde å gå, be akkurat som mye tyngre å.(de 2første var men hørte på med øynene igjen) men problemet er at kansje på mange så vet jeg ikke om du får effekt mens du hører på eller etter på, for jeg skjøner ikke pointe med å se syner, andre farger +++ vist du slapper av å hører på men øynen igjen, blir jo ikke noe ut av det, men noen virker som du nesten drømmer, altså at du må ha øynene igjen mens du spiller av noen som har noe inspil? takk 8253310[/snapback] Wow it's Mr.You-guys-are-so-stupid! *applaus* Edit: Men får å svare deg.. Tror det er best med øyne igjen, hvertfall det instruksen sier. Selv har jeg alltid øya igjen. Endret 27. mars 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Wow it's Mr.You-guys-are-so-stupid! *applaus* 8253428[/snapback] ok? noen stått opp med feil dose idag :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 noen stått opp med feil dose idag :!: 8253522[/snapback] Nope, jeg bare synes og ærindre hvem som så kjepphøy kom inn og kalte alle og enhver for idioter fordi de fikk effekt av dette. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 noen stått opp med feil dose idag :!: 8253522[/snapback] Nope, jeg bare synes og ærindre hvem som så kjepphøy kom inn og kalte alle og enhver for idioter fordi de fikk effekt av dette. 8253597[/snapback] That`s life Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, da er det vel bare å ønske velkommen til idiotgjengen da! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, da er det vel bare å ønske velkommen til idiotgjengen da! 8253770[/snapback] signe up: NadaX7 Anathema more?..... if you want too join send e-mail to admin and leader: Anathema :!: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi ordentlige tøffe idioter bruker ordentlig dop som funker med øyna oppe, vrengt eller igjen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm...jeg lastet ned I-doser, men di lagres i WinRAR, og jeg får ikke til å ordne filene slik at jeg kan høre på dem. Og filene er jo bare på 60 KB elsn, er ikke det litt lite? 8253129[/snapback] Det er jo DRG filer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå