Anathema Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Står vel egentlig bare at du ikke bør ta mange doser etter hverandre, minst vente 2 timer mellom doser osv. Pjattpjatt Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Står vel egentlig bare at du ikke bør ta mange doser etter hverandre, minst vente 2 timer mellom doser osv. Pjattpjatt 8065131[/snapback] det er Bullshit Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 eneste som sjedde med meg var at når jeg var ferdi så fikk kompisene mine smurfe stemmer ... pga av all opp og ned'ingen ( ) i lyden.. men tenkte på andre ting istenderfor lyden da:( Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Å, forresten det glemte jeg å nevne. Farlig, neppe - men det kan ha uheldige effekter på deg. Jeg fikk feks hodepine og kvalme, men dette skjedde da jeg hørte på det i 25 minutter på høytalere (feil måte mao) Kvalmen varte helt til jeg sovnet men var borte neste dag. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Å, forresten det glemte jeg å nevne. Farlig, neppe - men det kan ha uheldige effekter på deg. Jeg fikk feks hodepine og kvalme, men dette skjedde da jeg hørte på det i 25 minutter på høytalere (feil måte mao)Kvalmen varte helt til jeg sovnet men var borte neste dag. 8069871[/snapback] Jeg fikk hodepine og kvalme. Det var på peyote 3. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Fikk også en følelse av kvalme når jeg prøvde Peyote, men det gikk fort over. Merket faktisk noe andre greier og, blant annet så var det en stund hvor jeg på en måte følte at hodet mitt var over resten av kroppen - eller noe i den duren, vanskelig å forklare... Er litt artig, egentlig. Kan nok ikke måle seg med "the real thing", men det kan man ikke forvente uansett. Peyote 1, 2, 3 osv er forresten akkurat det samme. Endret 3. mars 2007 av KompleX Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fikk også en følelse av kvalme når jeg prøvde Peyote, men det gikk fort over. 8071563[/snapback] Her også. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 blant annet så var det en stund hvor jeg på en måte følte at hodet mitt var over resten av kroppen. 8071563[/snapback] Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har hodet øverst i nykter tilstand også. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Å faen, stemmer det. Nei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, var en spesiell følelse iallefall. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Å faen, stemmer det. Nei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, var en spesiell følelse iallefall. 8071667[/snapback] Astralprojeksjon? EDIT: Gidder dere virkelig å kjøpe alle disse forskjellige lydene, eller? Endret 6. mars 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Å faen, stemmer det. Nei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, var en spesiell følelse iallefall. 8071667[/snapback] Astralprojeksjon? EDIT: Gidder dere virkelig å kjøpe alle disse forskjellige lydene, eller? 8085023[/snapback] Ja noe i den duren, ikke noe kjempekrafige greier, men kjenner igjen det Wikipedia hadde å si om det. Og om jeg har kjøpt det? Er noe som heter Torrents, mer får jeg vel ikke lov å si Endret 6. mars 2007 av KompleX Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 eneste som sjedde med meg var at når jeg var ferdi så fikk kompisene mine smurfe stemmer ... pga av all opp og ned'ingen ( ) i lyden.. men tenkte på andre ting istenderfor lyden da:( 8069849[/snapback] ja, har hørt smurfestemmer før og. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ha i mine innlegg lete etter lyder i morgen Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg får det ikke til når jeg går inn på Idoser prog. kommer det bare en feilmelding der det står : Component 'COMDLG32.OXZ' or one of its dependencies not correctly registrated: a file is missing or invalid.... noen som vet hva feilen er, har installert og lasta det ned 4 ganger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror det løses med patchen. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror det løses med patchen. 8111624[/snapback] hvilken patch ?? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den som var linket til i førstepost, ser den har blitt fjernet av moderator nå. Da skal ikke jeg risikere en ferie eller warn ved å lede deg videre, sorry. :[ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ikke for å gå helt ot, men hva er vitsen med det? Er ikke noe av vitsen med dette slik at du slipper å røyke harsj? 8004000[/snapback] Cannabis/Hasj/osv har jo effekten på mange at de forsterker sanser. Hvis en får svake reaksjoner på disse så er sjangsene får at en for at reaksjonen under påvirking er større. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 er det noen her som har tatt opp alle filene til mp3? eller ligger de ute på nettet? jeg begynte med opptak i går og det tar ca 30 min per fil, og jeg har 61 filer. tar satans lang tid, så det hadde vært fint om mp3'ene lå ute på nettet et sted. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 lurer på om det her funker på bikkja om jeg setter det på høytalere jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå