Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, forresten det glemte jeg å nevne. Farlig, neppe - men det kan ha uheldige effekter på deg. Jeg fikk feks hodepine og kvalme, men dette skjedde da jeg hørte på det i 25 minutter på høytalere (feil måte mao)

Kvalmen varte helt til jeg sovnet men var borte neste dag.

Lenke til kommentar
Å, forresten det glemte jeg å nevne. Farlig, neppe - men det kan ha uheldige effekter på deg. Jeg fikk feks hodepine og kvalme, men dette skjedde da jeg hørte på det i 25 minutter på høytalere (feil måte mao)

Kvalmen varte helt til jeg sovnet men var borte neste dag.

8069871[/snapback]

Jeg fikk hodepine og kvalme. Det var på peyote 3.

Lenke til kommentar

Fikk også en følelse av kvalme når jeg prøvde Peyote, men det gikk fort over. Merket faktisk noe andre greier og, blant annet så var det en stund hvor jeg på en måte følte at hodet mitt var over resten av kroppen - eller noe i den duren, vanskelig å forklare... Er litt artig, egentlig. Kan nok ikke måle seg med "the real thing", men det kan man ikke forvente uansett. :)

Peyote 1, 2, 3 osv er forresten akkurat det samme.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Å faen, stemmer det.

Nei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, var en spesiell følelse iallefall.

8071667[/snapback]

Astralprojeksjon?

EDIT: Gidder dere virkelig å kjøpe alle disse forskjellige lydene, eller? :hmm:

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Å faen, stemmer det.

Nei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg, var en spesiell følelse iallefall.

8071667[/snapback]

Astralprojeksjon?

EDIT: Gidder dere virkelig å kjøpe alle disse forskjellige lydene, eller? :hmm:

8085023[/snapback]

Ja noe i den duren, ikke noe kjempekrafige greier, men kjenner igjen det Wikipedia hadde å si om det.

Og om jeg har kjøpt det? Er noe som heter Torrents, mer får jeg vel ikke lov å si :p

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
eneste som sjedde med meg var at når jeg var ferdi så fikk kompisene mine smurfe stemmer ... pga av all opp og ned'ingen (  :hmm: ) i lyden.. men tenkte på andre ting istenderfor lyden da:(

8069849[/snapback]

ja, har hørt smurfestemmer før og. :roll:

Lenke til kommentar

jeg får det ikke til :(

når jeg går inn på Idoser prog. kommer det bare en feilmelding der det står :

Component 'COMDLG32.OXZ' or one of its dependencies not correctly registrated: a file is missing or invalid....

noen som vet hva feilen er, har installert og lasta det ned 4 ganger :(

Lenke til kommentar
Ikke for å gå helt ot, men hva er vitsen med det? Er ikke noe av vitsen med dette slik at du slipper å røyke harsj?

8004000[/snapback]

Cannabis/Hasj/osv har jo effekten på mange at de forsterker sanser. Hvis en får svake reaksjoner på disse så er sjangsene får at en for at reaksjonen under påvirking er større.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noen her som har tatt opp alle filene til mp3? eller ligger de ute på nettet?

jeg begynte med opptak i går og det tar ca 30 min per fil, og jeg har 61 filer. tar satans lang tid, så det hadde vært fint om mp3'ene lå ute på nettet et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...