Litraphy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har utforsket dette programmet et par timer nå. Testet Ecstasy, Opium og Marijuana. Konklusjonen min er at det bare er no jalla greier som ikke virker. Som mange sier så er det nok bare et fåtall som oppnår en "rus", i beste fall en form for placebo effekt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Husk at dere må ligge (helst) i et mørkt/svakt belyst rom med total stillhet i. Dere må òg huske å konsentrere dere om lyden i øretelefonene, og ikke la tankene fly -- selv om det er vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har begynt å få iDoser som en vane jeg har prød alle ut flere ganger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jamie Oliver sa du kunne bli "høy" på en viss chili han hadde smakt. Var visstnok veldig sterk. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jamie Oliver sa du kunne bli "høy" på en viss chili han hadde smakt.Var visstnok veldig sterk. 8002274[/snapback] Jamie Oliver ser jo alltid høy ut, så det er nok ikke bare chili som inneholder noen flotte stoffer. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Merka ikke noe på reset 2... Faen bortkasta tid. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Merka ikke noe på reset 2... Faen bortkasta tid. 8002687[/snapback] Reset resetter hjernen din til det normale igjen. Prøv noe annet du. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Merka ikke noe på reset 2... Faen bortkasta tid. 8002687[/snapback] Reset resetter hjernen din til det normale igjen. Prøv noe annet du. 8002718[/snapback] Faen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har dere prøvd å være stein før "inntak" av disse lydfilene? Jeg blir nesten nødt til å røyke meg en joning og prøve dette når jeg kommer fra jobb! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke for å gå helt ot, men hva er vitsen med det? Er ikke noe av vitsen med dette slik at du slipper å røyke harsj? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Disse lydfilene gir tydeligvis en virkning på noen her. Når du røyker hasj er du mer mottakelig for både tanker og musikk. Ser ingen god grunn til å ikke prøve. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og for dem som har prøvd noen som helst form for kontrollerte substanser er I-doser et placebokonsept som i bestefall kan være underholdning når man er grisestein. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bare har den på mine innlegg da den andre tråden ang i-doser ble stengt. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 I-Doser er utrolig kult. Tok en "dose" heroin i går var utrolig fett Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lyst til å dele opplevelsen du hadde med oss da kanskje, Hagr? :] Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har hørt at man kan bli høy av å røyke tørkede Bananer, Epler o.l ... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 fete greier, men faen, eg spør igjen: er det farleg? blir alltid litt skeptisk på slutten da begynner det å krible i hauet og eg mister følelsen i heilekroppen. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lyst til å dele opplevelsen du hadde med oss da kanskje, Hagr? :] 8062435[/snapback] jeg vet ikke hva jeg opplevde for jeg har aldri prøvd heroin, men jeg følte meg avslappet, samtidig som at hjertet mitt banket veldig fort. Følte også at synet mitt "hakket" eller hang igjen litt, som når man ser på sterkt lys og bildet henger igjen litt, bare at det gjaldt alt, og ikke bare veldig sterkt lys. Det var egentlig en veldig god følelse, men ikke som å være i transe. Tenkte ca. på samme måte, men mens jeg hørte på "dosen" opplevde jeg en del rart, som å høre musikk, som absolutt ikke var der, føle at jeg var på vannet, med bølger, følte at jeg var vann, "drømte" en del rart osv. Veit ikke om det er akkurat som heroin, innbiller meg at det er litt kraftigere, men absolutt verdt å prøve Harald Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 @ Xersess, nei det er overhodet ikke farlig. Selvsagt er det lurt å følge instruksjonene gitt på hjemmesiden til I-doser for å være *helt* sikker, men jeg tror de advarslene er mer der for å forsterke inntrykket av at det er virklig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 @ Xersess, nei det er overhodet ikke farlig. Selvsagt er det lurt å følge instruksjonene gitt på hjemmesiden til I-doser for å være *helt* sikker, men jeg tror de advarslene er mer der for å forsterke inntrykket av at det er virklig 8064954[/snapback] hehe okey, orker ikkje å lese det på idoser.com, om du seier det så er ikkje så bekymra, men det er greit å vite at det ikkje er farleg når du først skal drive med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå