Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyst til å dele opplevelsen du hadde med oss da kanskje, Hagr? :]

8062435[/snapback]

jeg vet ikke hva jeg opplevde for jeg har aldri prøvd heroin, men jeg følte meg avslappet, samtidig som at hjertet mitt banket veldig fort. Følte også at synet mitt "hakket" eller hang igjen litt, som når man ser på sterkt lys og bildet henger igjen litt, bare at det gjaldt alt, og ikke bare veldig sterkt lys. Det var egentlig en veldig god følelse, men ikke som å være i transe. Tenkte ca. på samme måte, men mens jeg hørte på "dosen" opplevde jeg en del rart, som å høre musikk, som absolutt ikke var der, føle at jeg var på vannet, med bølger, følte at jeg var vann, "drømte" en del rart osv.

Veit ikke om det er akkurat som heroin, innbiller meg at det er litt kraftigere, men absolutt verdt å prøve

Harald

Lenke til kommentar
@ Xersess, nei det er overhodet ikke farlig. Selvsagt er det lurt å følge instruksjonene gitt på hjemmesiden til I-doser for å være *helt* sikker, men jeg tror de advarslene er mer der for å forsterke inntrykket av at det er virklig :)

8064954[/snapback]

hehe okey, orker ikkje å lese det på idoser.com, om du seier det så :thumbup:

er ikkje så bekymra, men det er greit å vite at det ikkje er farleg når du først skal drive med det :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...