Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk ereksjon av Ecstasy. Når jeg var ferdig var jeg litt våt i buksa  :)

Den var deilig.

7919412[/snapback]

Good for you... :ermm:

Rapport på lucid dream:

Første gangen jeg prøvde lucid dream var effekten noe laber, men det var noe som skjedde. Jeg satt og hørte på dosen, og når den var ferdig gikk jeg å la meg. Da jeg la meg kjentes det ut som jeg fløt side lengse, eller nermere forklart. Jeg hadde en følelse av akselerasjon først til høyre, så til venste og i hode rettningen. Dette varte kanskje i 2 minutter, så sovnet jeg.

Andre gangen tok jeg dosen mens jeg lå på senga. Jeg tipper jeg sovnet ca. 3-5 ganger (er litt usikker på om jeg faktisk sovnet, jeg var uansett i en drømmeaktig tilstand). De gangene jeg "sovnet" så drømte jeg noe, men jeg husker ikke helt hva jeg drømte. Men det var en veldig spesiell følelse. Etter siste gangen jeg "sovnet" tok jeg av meg headsetet og ga faen i høre mere (det var sent, og jeg tenkte jeg skulle sove godt).

Konklusjonen min er at det kan virke som lucid dream virker sånn nogenlunde, kanskje ikke helt etter spec. Men det er noe som skjer der.

Lenke til kommentar

Prøvde Peyote. Den er en av de få lydene jeg virkelig har følt effekten etterpå og når den forsvant.

Det er ikke lett å beskrive den. Det var bare deilig, og jeg så ofte sånne "ting". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Er sikker på at alle har sett det noen ganger, sånne forskjellige farger som renner runt foran deg.

..JEg så ekstra mange av de :)

Lenke til kommentar

Morfin:

Jeg la meg ned i senga med morfin på headsettet. Skrudde av lyset og slappet av. Etterhvert begynte jeg å få små rykninger i føttene og hendene. Så gikk alt over, jeg kjedet meg litt. Så begynte det å prikke i huden. Så ble jeg kald og det kjentes ut som om det blåste en vind over meg. Så ble jeg plutselig veldig tung, kjentes ut som om jeg sank dypt ned i senga, før jeg ble veldig lett og nesten lettet. Så holdt jeg på å sovne. Nå er jeg sløv, og har litt små skjelvinger i kroppen.

Stemmer ikke specsene men, GØY :D

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Prøvde Peyote. Den er en av de få lydene jeg virkelig har følt effekten etterpå og når den forsvant.

Det er ikke lett å beskrive den. Det var bare deilig, og jeg så ofte sånne "ting". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Er sikker på at alle har sett det noen ganger, sånne forskjellige farger som renner runt foran deg.

7934280[/snapback]

den skal prøves 1,2 eller 3 du prøvde?

Lenke til kommentar

7934280[/snapback]

den skal prøves... 1,2 eller 3 du prøvde?

7953682[/snapback]

sorry glemte å logge inn.. 1,2 eller 3? :blush:

Lenke til kommentar
fikk ereksjon av Ecstasy. Når jeg var ferdig var jeg litt våt i buksa  :)

Den var deilig.

7919412[/snapback]

Good for you... :ermm:

Rapport på lucid dream:

Første gangen jeg prøvde lucid dream var effekten noe laber, men det var noe som skjedde. Jeg satt og hørte på dosen, og når den var ferdig gikk jeg å la meg. Da jeg la meg kjentes det ut som jeg fløt side lengse, eller nermere forklart. Jeg hadde en følelse av akselerasjon først til høyre, så til venste og i hode rettningen. Dette varte kanskje i 2 minutter, så sovnet jeg.

Andre gangen tok jeg dosen mens jeg lå på senga. Jeg tipper jeg sovnet ca. 3-5 ganger (er litt usikker på om jeg faktisk sovnet, jeg var uansett i en drømmeaktig tilstand). De gangene jeg "sovnet" så drømte jeg noe, men jeg husker ikke helt hva jeg drømte. Men det var en veldig spesiell følelse. Etter siste gangen jeg "sovnet" tok jeg av meg headsetet og ga faen i høre mere (det var sent, og jeg tenkte jeg skulle sove godt).

Konklusjonen min er at det kan virke som lucid dream virker sånn nogenlunde, kanskje ikke helt etter spec. Men det er noe som skjer der.

7931027[/snapback]

den gjer sånn at ein kan huske drømmer sant? så den får deg vell også til å sove dorlegare da. er ikkje det sånn at drømmer kan ein bare huske om ein ikkje har sovet godt og vert litt voken mens ein sov? :)

Lenke til kommentar

Lucid dreaming er når man har kontroll over drømmene sine, altså man er bevisst på hva man gjør i drømmen. Er ikke sikker på om man kontrollerer hva man drømmer om, så det blir litt på egen risiko. Det er et kjent fenomen som mange tydeligvis opplever jevnlig. Kan hende man husker drømmene bedre også, men det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Lucid Dreaming er først og fremst å drømme, og vite at du er i en drøm. Hvis du er mye lucid (kommer ikke på noe godt norsk ord for dette - "bevisst" kanskje?) kan du ta kontroll over drømmene(selv om underbevisstheten styrer endel da), men det krever litt trening, eller gode medfødte egenskaper for slikt.

Tror ikke du får noe dårligere søvn av Lucid Dreaming, for det går jo ut på å ha et våkent sinn mens kroppen din sover. Og kroppen får den hvilen den trenger.

Men fo å få ordentlig glede av Lucid Dreaming trengs det altså antageligvis litt trening fra før av, men Binaural beats kan kanskje virke som en trigger. Selv fikk jeg en kort lucid dream første gangen jeg prøvde en Bwgen-preset som het ganske enkelt Lucid Dreaming, men hadde ikke trening eller peiling på hva det gikk ut på, så jeg våknet kjapt.

Hvis dere har lyst til å lære mer om Lucid Dreaming foreslår jeg en titt innom http://www.ld4all.com.

Endret av anners
Lenke til kommentar
Prøv å fokuserer på lyden i stedet for å bare tømme hodet for tanker. Følg lyden opp og ned og sidelengs med tankene, om du skjønner?

7961931[/snapback]

Dette skal jeg prøve imorgen :)

Hittil har jeg tenkt på andre saker når jeg ligger og hører, har bare testa Marijuana #1 og Extacy #3. fikk ikke noen spesiell effekt, annet enn at jeg fikk følelsen av å være brisen da jeg gikk rundt i huset etter "sangene" :p

Eller, da jeg tok Marijuana var det som om senga hadde en egen puls de første tjue minuttene. Det var som å ligge på et dyr som pusta sakte og tungt, ganske deilig i grunn ^^

Edit: Til alle dere der ute som syns dette er tull fordi placebo forårsaker mye av effekten, hva er forskjellen? om det bare er inne i hodet ditt eller om det ligger i blodet er vel ett fett?

Endret av JohanStendal
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som sliter med å få noen effekt?

Kan jo være det at hver eneste gang jeg ikke er opptatt med noe svever tankene ivei og lyden fra I-doser blir til bakgrunnsstøy. :hmm:

7961831[/snapback]

min beste venner sliter også med å få nokon effekt, og det er litt plagsomt for da trur dei sikkert bare at det greiene er bare noko tull eg har funnet på..

funker fett på meg..

PS: prøvde peyote 3 i går, den var temelig vill, eg veit ikkje ka den gjord med meg, men var heilt "fucka" i hauet når eg opna øynene etter på.. men lles warningen på den først .. den er VERY VERY STRONG..... :thumbup:

Lenke til kommentar
prøvde peyote 3 i går, den var temelig vill, eg veit ikkje ka den gjord med meg, men var heilt "fucka" i hauet når eg opna øynene etter på.. men lles warningen på den først .. den er VERY VERY STRONG..... :thumbup:

7969811[/snapback]

Når jeg prøvde den fikk jeg bare kvalme og hodepine.

7969822[/snapback]

å? det gjor i allefall ikkje eg... :roll:

Lenke til kommentar

7934280[/snapback]

den skal prøves... 1,2 eller 3 du prøvde?

7953682[/snapback]

sorry glemte å logge inn.. 1,2 eller 3? :blush:

7953693[/snapback]

1, 2 og 3 er akkurat de samme :yes:

Poenget med at det er flere, er at dosene egentlig koster penger å laste ned, men dosene som ligger på PCen allerede, er demonstrasjon/gratis doser for å få prøvd ut alle, og funnet favoritten sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...