Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 fikk ereksjon av Ecstasy. Når jeg var ferdig var jeg litt våt i buksa Den var deilig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Zynilum og NadaX7: Hvis dere syntes det er så bortkastet, og hater dette, kan dere ikke bare la være å klage og spamme inne her da? 7918842[/snapback] nei, hjelper kansje noen til å ikke kjøpe/laste ned dette tullet, som virker vist du "TROR" det virker 7919328[/snapback] Bare fordi du har hatt negative erfaringer med dette programmet, betyr ikke det at det ikke virker på andre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Marijuana var kult. Blir litt slapp av det Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Denne tråden her minner meg litt om en spøk folk gjorde på folk som kjøpte dyr vann på restauranter. Mange forskjellige dyre vannsorter, så fikk de smaksprøver av det "dyre vannet". Selvsagt var det vannet om var dyrest bedre, og langt bedre enn vanlig vann fra springen. Det var så friskt og godt. Egentlig var det bare vann fra en slange som stod utenfor restauranten... Samme senario har vi de som tror de drikker alkohol og blir full, men de drikker egentlig bare vanlig brus. Vi har også de som tror de røyker marijuanaen som de fikk fra storebroren til en kompis, som egentlig bare var et helt vanlig krydder, men de blir "høy"... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg begynte å dagdrømme da jeg tok A-Bomb Jeg følte at jeg lå i en hengekøye (gjynget frem og tilbake), deretter satt jeg alene på et fly. Flyet styrtet og jeg døde. Senere kom det masse fluer og spiste av liket mitt og jeg begynte å sveve. Ganske rart egentlig Jeg likte best delen jeg lå i hengekøya... virket som jeg gjynget frem og tilbake på ordentlig Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg prøvde dette i en periode på 2uker(har nå vista, så det viker ikke lenger) å jeg fikk aldri effekt, BORTKASTA tid av live mitt 7915924[/snapback] "misunnlig"HAHAHAH, nei jeg greier å leve livet mitt Herlig uten å leke "HØY" 7916343[/snapback] Så hvorfor brukte du to uker da? Jeg foreslår du finner deg et annet sted å klage. Får jeg foreslå bunnen av Atlanterhavet? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg prøvde dette i en periode på 2uker(har nå vista, så det viker ikke lenger) å jeg fikk aldri effekt, BORTKASTA tid av live mitt 7915924[/snapback] "misunnlig"HAHAHAH, nei jeg greier å leve livet mitt Herlig uten å leke "HØY" 7916343[/snapback] Så hvorfor brukte du to uker da? Jeg foreslår du finner deg et annet sted å klage. Får jeg foreslå bunnen av Atlanterhavet? 7919682[/snapback] Fordi jeg måte bruke litt tid på å finne ut HELT sikkert at det ikke virker så jeg forslår at du tenker deg bedre om før du poster Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 OPPSKRYTT hele greia!! Men såklart, vil man kaste bort mer tid av livet sitt på det der, så go ahead.. Dere vet vel hypnotisørene? Det er ikke De som gjør noe.. Det er DU som gjør noe. Fordi du tror så sterkt på det, og virkelig vil det, så er det du som gjør det.. 7918078[/snapback] Hvorfor virker da hypnose på så mange som ikke tror på det? Selv har jeg altså aldri blitt forsøkt hypnotisert, men å avfeie hele greia som placebo virker litt vel drøyt når så ekstremt mange blir satt i hypnose. Selvsagt er endel av dette her placebo. Og du vil aldri drive og se små grønne nisser ved å høre på en lydfil. Men som et virkemiddel og som forsterkning til meditasjon gir det god effekt. Si hva du vil, men du kommer ikke så langt ved å gi folk sukkerpiller. Zynilum og NadaX7: Hvis dere syntes det er så bortkastet, og hater dette, kan dere ikke bare la være å klage og spamme inne her da? 7918842[/snapback] nei, hjelper kansje noen til å ikke kjøpe/laste ned dette tullet, som virker vist du "TROR" det virker 7919328[/snapback] Ja, tusen takk for at du er så utrolig snill og hjelper folk. Men kunne du holdt et visst nivå på innleggene dine? Komme med argumenter osv? Blir en smule slitsomt med alle "ÆÆHÆHÆÆÆÆ DERE ER DOMME I HODET!"-kommentarene... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Men det er jo sant da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) OPPSKRYTT hele greia!! Men såklart, vil man kaste bort mer tid av livet sitt på det der, så go ahead.. Dere vet vel hypnotisørene? Det er ikke De som gjør noe.. Det er DU som gjør noe. Fordi du tror så sterkt på det, og virkelig vil det, så er det du som gjør det.. 7918078[/snapback] Hvorfor virker da hypnose på så mange som ikke tror på det? Selv har jeg altså aldri blitt forsøkt hypnotisert, men å avfeie hele greia som placebo virker litt vel drøyt når så ekstremt mange blir satt i hypnose. Selvsagt er endel av dette her placebo. Og du vil aldri drive og se små grønne nisser ved å høre på en lydfil. Men som et virkemiddel og som forsterkning til meditasjon gir det god effekt. Si hva du vil, men du kommer ikke så langt ved å gi folk sukkerpiller. Koselig om du kunne holdt deg til en sak her.. Har IKKE sagt at hypnotisering funker, for dem som TROR på det... Har sagt at den lydbølge greia ikke funker som NARKOTIKA... Jeg vet selv av erfaring at jeg får til å slappe av ved meditasjons musikk, men at den gjør deg høy er noe jeg mener er umulig. Også veldig lite logisk. -Zynilum Endret 1. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg forsto det da sånn at du sa at hypnose ikke fungerer på noen annen måte enn at du tror på det selv (altså placebo)? Og mulig jeg skrev litt uklart, men det jeg mente var at hverken hypnose eller lydbølger er kun placebo. Jeg personlig har mer tro på hypnose, og på lydgreiene som en meditasjons-hjelp. Mente ikke at det du skrev totalt i innlegget var så riv ruskende galt, men å dra inn hypnose som et eksempel på placebo synes jeg er feil. Det som forundrer meg litt med I-doser og andre binaural beats-greier er at folk får så mange forskjellige reaksjoner. Det er nesten aldri noen som hevder de får akkurat den reaksjonen som står i beskrivelsen. Ved vanlig placebo-effekt, vil man ikke få mer nøyaktig den effekten man forestiller seg at man vil få? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg begynner å bli glad i dette programmet. ^^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Folk er forskjellige folkens. Samme om det er placebo-effekt eller ikke, så lenge folk får en effekt de liker av programmet vel? Så lenge det ikke skader noen er det vel ikke noe å krangle om? Kan hende de som får en effekt er "dumme" eller "leker høye", men hva i all verden har du med det å gjøre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 litt sykt igrunn, jeg hører på INSPIRE mens jeg sitter ved pc'en. nå nærmer jeg meg slutten og hører musikk inni hodet mitt :!: tror det er bakgrunnsmusikken i Settlers 10'th anniversary pluss at jeg hører svak bongotromming og snakking av og til. ingen andre som har tilsvarende erfaringer? og nå når jeg er ferdig føler jeg meg litt svak i nakken og hører en dyp durelyd (som ikke er fra pc'en). nå skal jeg ta opp den andre lydene i audacity jeg får ikke tatt opp. jeg gjorde som anners sa tidligere, bortsett fra at jeg ikke så noen "what you hear" funkson eller noe. jeg prøvde å finne det ut selv. jeg satte opptakskilden i windows på Realtek HD audio input, og opptakskilden i audacity på det samme. likevel vil ikke audacity ta opp tips any1? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Neste gang du vil poste flere ganger etter hverandre i samme tråd, vit at det er enklere å trygge på "rediger". Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Som sagt så kan "What U Hear" ha flere forskjellige navn (jeg nevnte Stereo Mix). Realtek HD audio input er sannsynligvis fra lydkortets vanlige line in. Prøv de forskjellige inngangene du har tilgjengelig. Antageligvis burde det ligge der, gjemt bak et litt ulogisk navn. Sending av filer er ikke lov ifølge forumreglene. Å hjelpe til å ta opp er vel på grensen (ettersom det ikke er sagt noe sted at opptak ikke er lov, og ingen sier at de skal bruke opptakene på en ulovlig måte). Endret 11. februar 2007 av anners Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hittil har jeg prøvd: opium, aneshtesia, F-roast, A-bomb, Amphetamin, Heroin, 5HTP og ecstasy. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Trance gjør meg høy til tider, og det er en herlig følelse! Synd for de som må ta stoffer for å kunne oppnå det. Har ikke prøvd det som snakkes om her. 7811838[/snapback] Tror de fleste kan bli det, inkludert meg selv. Men kjører du innpå noe "flybensin" så kan jeg garantere deg at du blir 1000 ganger høyere Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hittil har jeg prøvd: opium, aneshtesia, F-roast, A-bomb, Amphetamin, Heroin, 5HTP og ecstasy. 7922707[/snapback] Og alle har gitt forskjellige virkninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå