sumec Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hav satt Thomsonmodemet i bridgemodus for å bruke det sammen med Linksys w54g.Dette virker,men nå kommer jeg ikke inn på modemet(10.0.0.138).Har prøvd å kople det direkte til maskinen og kjørt installasjonsplata fra telenor,men den finner ikke modemet,noen tips? Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Koble direkte, sett fast ip (f.eks. 10.0.0.1) på nettverkskortet på pcen og så gå inn... Lenke til kommentar
Thomas___ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg har akkurat det samme utstyret selv, og erfarte akkurat det samme problemet da jeg også satte SpeedTouchen i bridge. Løsningen jeg kom frem til for å komme meg inn i oppsettet på den, var å resette ruteren til fabrikkinstillinger (holde en kulepenn eller binders på resett-knappen på baksiden av ruteren i 30 sekunder.) Jeg kan til slutt nevne at jeg endte med å sette opp Linksysen som AccessPunkt. Så nå kommer jeg inn på begge ruterene uten problemer. Endret 24. januar 2007 av Thomas___ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå