edonis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er litt usikker på om denne er plassert riktig eller ei, men jeg skjønte ikke hvor ellers skulle plasseres i tilfelle. Uansett, her er problemet. Jeg har en eldre Beovision 8800 stående på rommet mitt, og ønsker nå å kjøpe en rimelig (>800kr) DVD-spiller til å bruke på TV'en. Men for å få dette til å gå må jeg få tak i en Scart -> antennekabel omformer. Er det noen som vet hvor kan få tak i dette, og ca. pris? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Clas Ohlson selger RF-modulator til kr 298,-. Alternativet er å kjøpe en kombinert DVD-spiller / VHS som ofte koster rundt kr 1000,-. Disse har innebygget modulator for å kunne erstatte en tradisjonell VHS-maskin. Eller kanskje den beste løsningen: Ny TV! Lenke til kommentar
edonis Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Tusen takk for svar! Dro på Elkjøp i går (før leste her) men de kunne ikke hjelpe, så da får jeg ta meg en tur på Clas Ohlson! Synes det er for synd å kaste en så bra tv som den faktisk er, så det får vente til den ryker. Er nok større sjanse for at kaster ut en LG-tv som står her enn at jeg kaster ut B&O'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå