Insomnis Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 2 ganger har jeg bestilt varer fra mpx, begge gangene har de rotet med leveringstiden. 1. Lagerstatus ved bestilling viser at varen er på lager, likevel går det godt over 1 uke før varen blir sendt og lev.dato som vises på ordrestatus endres for hver eneste dag, både frem og tilbake. Til slutt sto det levering 3 dager frem i tid - da ringte jeg dem også viste det seg at varen skulle bli sendt dagen etter. Og det ble den! 2. Lagerstatus ved bestilling viser neste dag, ordrestatus flytter hele tiden leveringsdato en dag frem, dvs. det står dagens dato som leveringsdato.. Plutselig blir dato flyttet 2 dager frem i tid, litt senere på dagen når jeg har tenkt å ringe dem sjekker jeg igjen og da er varen pakket og klargjordt for sending, blir sendt neste dag. 3. Jeg driver nå å venter på en Sony DRU500A, sjekker stadig web shopper for å se når den skal komme inn, MPX har igjen (selvfølgelig?) dagens dato, Multicom viste i går 29/11, men sier i dag 05/12, Komplett har sagt "må skaffes - 5 dager" i 3 dager nå, bestilling ble lagt inn hos komplett for 2 dager siden og ordrebekreftelsen gir en dato langt ute i desember! Prøver disse web shoppene bevist å lure kundene med tidlige datoer for å få folk til å bestille ? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 tror ikke de bevisst prøver å lure deg, men de oppererer med veldig "usikre" leveringsdatoer, f.eks. får varer fra sony hver 7. dag, og da settes levering til neste gang uten at de positivt har fått bekreftet at den kommer. Har bare positive erfaringer fra mpx, men for guds skyld styr unna komplett dyre og dritdårlige, samt en kundeforakt som ikke ligner grisen Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 mitt tips fra mpx.no er hvertfall å huke av for samlet levering selv om alle varene er på lager. Nå rotet jeg med den ene bestillingen jeg skulle få derfra, men uansett så skulle egentlig bestillingen sendes i 2 forsendelser, selv om alle varene var på lager. Dette var ikke store varer, og heller ikke slik at det var igjen 1-5 varer e.l. når jeg bestilte. Men leveringen gikk meget fort hvertfall, dvs. fra jeg bestilte til det ble sendt. Skal være enig at datoene hos mpx hvertfall virket forvirrende. bertie Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vet ikke helt om jeg er enig med dere der!!! Har handlet for 30 000 hos MPX bare de siste 2 mnd., og syns de har vært eksepsjonelt raske. Tricket er å først bestille på Web, så ringer man dem. Har aldri ventet mer enn 3 dager etter bestilling før varen har vært i min varetekt........ Opplever MPX som meget seriøse, og serviceinnstilte! Ring dem, det funker!!!!!!! Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det er ikke noe rart at ting tar tid med mpx. De er bare en papirwebshop...... De har ikke eget lager, all lagerstatus du får hos mpx er lagerstatusen hos grossistene..... Varene blir til og med pakket og sendt fra grossistene..... Bestiller du varer som kommer fra forskjellige grossister kan det fort ta tid... [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-12-05 11:19 ] Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 02:25, skrev stoolman:Tricket er å først bestille på Web, så ringer man dem. Har aldri ventet mer enn 3 dager etter bestilling før varen har vært i min varetekt........Opplever MPX som meget seriøse, og serviceinnstilte!Ring dem, det funker!!!!!!! det skulle ikke være behov å ringe en webshop etter at du har bestilt for å få varene dine levert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå