Hårek Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har opplevd stadig vekk i det siste at det er dårlig respons, kan ta ett minutt eller mer fra jeg klikker på en kategori til den åpner. Samme når jeg poster. Det varierer også, plutselig er det normalt igjen. Noen som har sett det samme? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har sett det samme? 7785512[/snapback] Ja. Begynte å merke det i går tror jeg. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Samme her. Får veldig ofte "Waiting for ad1.hardware.no". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Samme her. Får veldig ofte "Waiting for ad1.hardware.no". 7791820[/snapback] Ad-serveren deres har somlet så mye de siste ukene at samtlige snart vil ha installert AdBot el. lignende for å slippe den ekstra (og unødvendige) ventetiden. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jupp, jeg skulle akkurat til å starte en topic om dette. Finner meg selv stadig sittende å se på denne utrolig plagsomme beskjeden. Er faktisk så irritabelt at det grenser til at forumet er ubrukelig til tider ... Endret 27. januar 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) De av dere som har problemer med ad1 kan skifte over til IPB-skinnet vårt. Vi jobber med ad1 for å få den stabil igjen men desverre tar det litt tid. Forumet og er tidvis tregt, det grunnet maskinvare som må skiftet ut, noe vi regner med å få gjort om et par ukers tid. Mer info om saken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701981 Eventuelle flere kommentarer kan tas der. Endret 27. januar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg