Gå til innhold

SE K610i med Telenor Fri20 og OneCall Faktura?

Anbefalte innlegg

Det er et problem å fjerne låsen på K610/K800 på "ulovlig" vis. Det er ikke et problem å låse opp telefonen med koden som operatøren har. Telenor gir koden gratis så lenge du har kjøpt telefonen med binding på ditt Telenor-abonnement. Dette betyr at du kan kjøpe telefonen låst, ringe kundeservice og få koden, si opp abonnementet dagen etter og betale bruddgebyret.

-snubbel

7793165[/snapback]

K610er med gammel software vil ta selvmord samme om operatørlåskoden er fra telenor eller "ulovlig".. Snakker av erfaring. Ideen (nokså selvsagt) er å alltid ta softwareoppdatering før du låser opp en k610i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Det er et problem å fjerne låsen på K610/K800 på "ulovlig" vis. Det er ikke et problem å låse opp telefonen med koden som operatøren har. Telenor gir koden gratis så lenge du har kjøpt telefonen med binding på ditt Telenor-abonnement. Dette betyr at du kan kjøpe telefonen låst, ringe kundeservice og få koden, si opp abonnementet dagen etter og betale bruddgebyret.

-snubbel

7793165[/snapback]

Hei!

Jeg har Djuice control fra Telenor. Kan jeg få gratis kode? Trur Djuice control "blir sett på" som det samme som kontantkort. Men jeg har jo 12 måneder binding med betaling. (kjøpte mobilen i november i fjor)

Lenke til kommentar

-snubbel

7793165[/snapback]

Hei!

Jeg har Djuice control fra Telenor. Kan jeg få gratis kode? Trur Djuice control "blir sett på" som det samme som kontantkort. Men jeg har jo 12 måneder binding med betaling. (kjøpte mobilen i november i fjor)

8416106[/snapback]

Så lenge du har kjøpt telefonen din med bindingstid, så kan du løse ut koden din, likt alle abo.m fra telenor :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...