Gå til innhold

msn messenger og virus.

wil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Det kommer nok ikke virus gjennom selve MSN Messenger. Men, derimot kan filene du måtte motta fra venner og bekjente innholde virus. Det lønner seg å scanne dem.

Og ja, jeg bruker Messenger...

//sindre

Lenke til kommentar

En kompis fikk et virus som prøvde å sende seg videre til alle i listen på msn. Det var jo bare å ikke motta filen som han prøvde å sende, men en del vil nok ta i mot den likevel.

Det gjelder bare å være smart nok til å ikke ta imot noe før du har snakket med den person som sender deg en fil. Er det virus vet han ikke selv at han sender det :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hehe. Regna med at du prata om MSN Messenger [som du har nederst system-tray], i følge topic. Kanskje du mener MSN Grupper når du prater om eget chatterom?

Fordi det har jeg ikke. Jeg fortrekker å bruke Messenger til å sjekke mailen med, chatte med venner og andre nødvengige ting. :roll:

//sindre

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 17:29, skrev sindres:

Kanskje du mener MSN Grupper når du prater om eget chatterom?

Det finnes faktiskt chatterom i MSN Messenger. Bruker det ikke selv, men du finner det ved å gå på handlinger og "Gå til chatterom".

Vet forøvrig ikke hvordan det virker siden jeg ikke har prøvd det, men tenker at du nok kan få virus derfra også hvis det går an å sende filer i et chatterom.

Lenke til kommentar

Norton scanner det meste. Bare du åpner en mappe med virus merker den det med en gang. :smile: Messenger er et ganske greit program, brukt det siden 1999. Eneste som iriterer er at ikke Plus versjonen har komt ut for v5.0 ... Reklamen iriterer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...