Gå til innhold

BlueRay - Kommer det til og koste 600 - 800 kr?

Robert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh.....

Filmer eller spill du meiner no?

Det er bare tull. Spillene kommer garantert til å hore seg opp mot 800,- på butikker som Spaceworld og Narvesen. Har jo sett Xbox 360 spille til 799,- steder, og det er priser som lett kan felle den hardeste ereksjon skal eg si deg. Spesielt når spillet er Quake 4. Men overall vil PS3 spill ligge rundt 5-600 på det jevne tipper eg.

Filmene ligger vel på same nivå som HD DVD. Altså noe rundt 200,- pluss minus. Alt ettersom kor du handler hen.

Lenke til kommentar

Ta ein titt rundt i dei nettbutikkane som har begynt å liste opp PS3-spel (t.d. Gamezone), so vil du sjå at dei har lagt seg på eit prisnivå på 5-600 kroner. Akkurat som PS2. So ta det med ro. :)

Dette ryktet kan nok trygt plasserast i kategorien FUD.

Kay

Lenke til kommentar

Har bare kjøpt en blu-ray film, Black Hawk Down, og den betalte jeg 160-170 nok for. Og har kjøpt en six axis og et spill, resistance, for 400 kr pr stykk. Så sparer jeg 150-200 kr pr spill. Ps3 spill koster akkurat det samme som xbox 360 spill gjør på de kontinenter der den er lansert. Så det er ingen grunn for å tro at prisen blir noe anderledes her til lands. 549-599 for nyheter vil nok bli normal pris.

Beste kompisen min kom faktisk å spurte om akkurat det samme for en tid siden. Han hadde hørt fra en på jobben hans at ps3 spill kom til å koste 800-900 kr.

Første jeg spurte om var: Har denne personen xbox 360?

Selvfølgelig hadde han det ;)

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Har bare kjøpt en blu-ray film, Black Hawk Down, og den betalte jeg 160-170 nok for. Og har kjøpt en six axis og et spill, resistance, for 400 kr pr stykk.  Så sparer jeg 150-200 kr pr spill. Ps3 spill koster akkurat det samme som xbox 360 spill gjør på de kontinenter der den er lansert. Så det er ingen grunn for å tro at prisen blir noe anderledes her til lands. 549-599 for nyheter vil nok bli normal pris.

Beste kompisen min kom faktisk å spurte om akkurat det samme for en tid siden. Han hadde hørt fra en på jobben hans at ps3 spill kom til å koste 800-900 kr.

Første jeg spurte om var: Har denne personen xbox 360?

Selvfølgelig hadde han det ;)

7785602[/snapback]

Ja selvfølgelig, hohoho, disser du ps3, ja da har du 360! :)

Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig, hohoho, disser du ps3, ja da har du 360! :)

7787847[/snapback]

Der ser i alle fall ut til å vere ein samanheng mellom det å ha ein konsoll, og det å tru blindt på negative rykter om konkurrenten.

Kay

7795383[/snapback]

Nettopp. Tar ikke alle over en kam, men i dette tilfellet var det 100 % riktig ;)

Lenke til kommentar
Hvor er noen gode steder å kjøpe PS3-spill forresten? fra utlandet altså!

7787367[/snapback]

www.Videogamesplus.ca har jeg bestilt en del psp spill fra. har også fått en sixaxis kontroller fra de, og resistance er i posten i dag tipper jeg. Om man sender mail og spør etter at man har bestilt så setter de en lavere pris på pakken slik at den slipper gjennom tollen ;) Så da blir det ca 360 + 35-40 kr i frakt pr spill.

Andre nettsider som folk vet at dette går ann å gjøre?

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...