minotir Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 heisann. har et forferdelig irriterende problem av og til når jeg spiller world of warcraft og det er at maskina fryser helt (bortsett fra musepeker) også må jeg restarte. noen som har noe tips? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ati Radeon 9600 pro 1024mb Ram MSI KT6V hoved kort AMD Athlon 2600+ 200GB HD Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg hadde det et lignene problem.. men pcn klikka å jeg hørte en hd restarta seg selv(dårlig kontakt med strøm plugg) og då var ensete vei ut å restarte.. fiksa problemt med å skifte kontat og eller stramma pluggene på strøm kontakten... utover det kan det kansje være noe med varme eller drivere.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) funker fortsatt ikke edit: har bare opplevd problemet i instancer!.. Endret 24. januar 2007 av minotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå