stoolman Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hallois! Skal handle meg nytt datautstyr, og har noen sprs. i forbindelse meg dette. Har tenkt å kjøpe en 04 2.667. Har noen erfaringer med denne cpu`en når det kommer til OC? Har allerede kjøpt meg en Swiftec 4000b kjøleribbe, men den gidder jeg ikke å spørre om for den vet jeg allerede er overlegen. Vil det være mullig å klokke denne cpu til 3.1-3.2 med denne kjøleløsningen? Venter spent på svar!!!!!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Vil tro at du når 3,0-3,1 uten serlige prob. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bør gå fint det. Du kan jo ha uflaks, og ikke klare det, samtidig som du kan ha flaks, og dermed komme litt over også. Kjøleløsning burde i alle fall være glimrende. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 takk for det guys! Må innrømme at jeg er litt på jakt etter den 3d mark 2001 scoren som Snekker`n har...... Greide 15000 med 2.4, men den har som kjent ikke C1 kjerne..... Så.....Snekker`n watch out! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 19:56, skrev stoolman:takk for det guys!Må innrømme at jeg er litt på jakt etter den 3d mark 2001 scoren som Snekker`n har......Greide 15000 med 2.4, men den har som kjent ikke C1 kjerne.....Så.....Snekker`n watch out! Lykke til, regner med at jeg øker den litt i jan/feb . Hørt om 3,04 ht :smile: Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Det der var litt dårlig gjort Snekker`n!!!!!!! Når jeg endelig var på gli her så kommer du å tar fra meg håpet!!!!!!!!!!!!! Men, jeg skal også handle i januar/februar...... så vi får nå se da....... Men, vannkjøling er jo litt feigt da....:smile: He, he he! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Det der var litt dårlig gjort Snekker`n!!!!!!! Når jeg endelig var på gli her så kommer du å tar fra meg håpet!!!!!!!!!!!!! Men, jeg skal også handle i januar/februar...... så vi får nå se da....... Men, vannkjøling er jo litt feigt da....:smile: He, he he! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå