Enigma123 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 With Killzone, the expectation internally and externally is very high - and I won't show it until it's going to exceed people's expectations. Dei har hvertfall mykje å gjere etter kva folk såg på E3 2005 7786187[/snapback] Hehe, er nok derfor de har brukt ca 116 mill på spillet så langt. Leste et sted at KZ2 var det dyreste prosjektet i Nederland hittil...innen spill- og filmindustrien. Hvis de er 80-90% nærme den E3-trileren så er jeg mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanskje de har innsett at eneste måten å leve opp til E3-traileren var å lage en interaktiv film. :!: Synes jeg ser det for meg, du har en heseblesende actionsekvens, så fryser alt og du får opp et valg. * Led troppen til venstre * Forskans dere bak mur Så fortsetter filmen Lenke til kommentar
patham Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Men var ikke den traileren som var vist fram en pekepinn på killzone 3 da? Men var det noe de sa etter de ble busta for cgi? hmmm Nei men det spillet har litt for mye å leve opp til, men hadde jo ikke skada vist det gjorde det Endret 24. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eg har enorme forventningar til dette spelet. Killzone har eit av dei mest tiltalande og originale temaene, sett frå eit artistisk perspektiv, som er å finne blant fps`ar. Designet og "følelsen" i originalen var glimrande; det einaste som hindra det i å bli den beste fp`en eg har spelt var dei grafiske problema. På Ps3 bør ikkje det verte noko problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Personlig har jeg vansker å se frem til denne tittelen. Guerilla har aldri laget et bra spill, og enern var ikke noe særlig å hoppe i taket for. Det hos meg gir ikke noe grunn til å vente på en oppfølger. Nå skal jeg ikke nekte for at Killzone 2 kan bli bra, men jeg venter i hvertfall på previewer før jeg lar meg begeistre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Rart at mange sier at hvis det ser bra ut så vil de kjøpe, men samtidig i andre tråder blir det prakket på at grafikk ikke betyr en drit. Når de har brukt så mye penger på det har de nok en del goode idéer og fått masse gode folk til å jobbe med dette prosjektet. Skjønner ikke hvorfor folk tror at god grafikk betyr dårlig spillbarhet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Skjønner ikke hvrdan noen kan se frem til et spill basert på en midelmådig forgjenger og en cgi-film som Guerilla knapt laget selv, men jeg skal da ikke prøve å ta morroa vekk fra dem som gleder seg. Høyt budsjett er ikke synonymt med en et bra spill. Daikatana fikk tilnærmet åpen pengesekk, og ble hypet til det ekstreme. Det er vel de færreste som har hørt om spillet i dag og mannen bak det, John Romero, et navn så populært at det ble brukt direkte i markedsføringen av spillet. Shenmue, ved sin utgivelse i 1999 var det dyreste spillet noe sinne, levde heller ikke opp til forventningen salgsmessig. Uansett budsjett er man avhengig av talentfulle spilldesignere. Slik Sony har hevet penger inn i prosjektet får man håpe Guerilla har det nødvendige talentet. Men det ser ut som at Guerrilla har lært, å ikke vise noe av spillet er trolg det beste de kan gjøre med tanke på hype. Men det kan jo også være at spillet ikke er bra nok for å vises frem... Endret 25. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vis meg noen bilder og ekte ingame video da for svarte !#"!#!!! Jeg er enda en av de som kjøper PS3 på sekundet hvis dette spillet ser ut som E3-traileren. Selv med dårlig gameplay Slik grafikk-masturbering er verdt den visuelle nytelsen i seg selv, nesten. PS!! Det skal sies at jeg tror ikke det finnes ett annet spill jeg er mer skeptisk til enn dette når kommer til den reelle kvaliteten på spillet.. Det E3-vaset og løgnene har satt skepsisen rimelig høyt for min del... Husker veldig godt hvor mye jeg digget den traileren, og når man nå vet sannheten om den traileren og ser hva PS3 leverer idag så skal det mer til enn "vi har tidenes spill men gidder ikke vise det" for å kvele skepsisen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå