TSP Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvorfor skal forskere bestemme i så stor grad hva vi får spise? Kvikk Lunsj er en klassisk kosesjokolade og skal behandles deretter. Hvis forskere mener sjokoladen er usunn er den ikke nødvendigvis det. Det er ofte at forskere finner på å overeagere litt, og når Media overeagerer enda mer er det ikke lett å være en Kvikk Lunsj! Jeg for min del vil ikke få livet "ødelagt" av den tro om at Kvikk Lunsj er usunn om den ikke er det. Skal jeg starte et liv uten Kvikk Lunsj, kun for å leve to-tre timer lenger? Hvis du vil høre på forskerne som forøvrig har bannlyst nesten all annen mat og, så kan du få lov til det og slutte å spise Kvikk Lunsj. Mitt råd er dog å ikke ta det så høytidelig og eventuelt spise litt mindre Kvikk Lunsj enn du pleier om du likevel er bekymret. Uantsett er nok all mat farlig om du spiser det i store mengder. Selv spiser jeg uantsett ikke så mye Kvikk Lunsj, Kvikk Lunsjen skal spises i de rette øyeblikkene, ikke nødvendigvis på tur, men for eksempel på en alene hjemme -kveld, eller når du ser en veldig god film. Kvikk Lunsj skal spares til de gode opplevelsene spør du meg og ikke noe en skal kjøpe hver uke. Bare så synd at Kvikk Lunsjens smak falmet når den fikk plastinnpakning. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den "nye" kvikklunsjen med appelsinsmak er kjempe god da Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kvikk Lunsj eier. Ekstremt god sjokolade/kjeks Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den "nye" kvikklunsjen med appelsinsmak er kjempe god da 7815740[/snapback] Husj, husker noen fikk lurt den i meg, ante fred og ingen fare. Så kjente jeg smaken av appelsin som jeg personlig ikke syns er særlig godt. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den "nye" kvikklunsjen med appelsinsmak er kjempe god da 7815740[/snapback] Jeg hadde med en slik på jobb i går. Den lå nede i ryggsekken min, men når jeg skulle spise den var den borte Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 JEg var på Freia sjokoladefabrikk en gang på barneskolen. da fortalte han som jobbet der at Kvikk Lunsj ikke var bedre når man går på tur i dethele tatt. Melkesjokolade fortalte han egentlig hadde passet mmye bedre for turgåing,men de trengte ett "markeds-ting". jeg husker ikke ordet. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kvikk-lunch må være den desidert mest undervurderte sjokoladen noensinne. Det må være en av de aller aller beste godsakene på markede, og likevel har den fått på seg å "bare kunne spises på tur". Dette er BULLSHIT etter min mening. Spis mer kvikk-lunch folkens, dypfrys den gjerne litt også. Da blir den digg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Og det er jo den mest usunne sjokoladen. 7785169[/snapback] Ehhh, nei det er den ikke. Les på næringsinnholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå