Gå til innhold

Kvikklunsj er undervurdert!

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg satt her foran min elskverdige pc, da mamma banket på døren. Inn kommer hun med en pakke med Kvikklunsj. Dette var da snillt tenkte jeg, og satte tennene i sjokoladen, som aldri før har gitt meg noe særlig. Før har det bare vært den sjokoladen man spiser på tur, som smaker middels, og er bedre enn matpakka.

Men denne gangen merket jeg at Kvikklunsjen smakte utrolig godt! Balansen mellom kjeks og sjokolade er perfekt! Jeg måtte bare trøkke i meg for å tilfredsstille behovet! Magen skriker etter mer, og det gjør jeg og! Jeg greier rett og slett ikke å stoppe etter en pakke! Man måå ha mer!

Så, er det noen andre enn meg som synes Kvikklunsjen er ekstremt god, og veldig undervurdert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Den er de vel ikke undervurdert såvidt jeg vet.. selger den ikke i bøtter og spann og er et av de mest populære produktene til produsenten??

7784710[/snapback]

Jeg føler hvertfall at den ikke er så populær, og at det ikke er den mest verdsatte sjokoladen, men jaggu er den deilig! BAM! tidenes sjokolade, mener jeg!

Lenke til kommentar

Kvikklønsj, undervurdert? :roll: Må vel være blant de mest populære sjokoladene av alle... Men det som er uoppnåelig tror en jo alltid at smaker mye bedre, mens det man får tar man på en måte for gitt. Noen som skjønner?

Tror jeg går og legger meg før jeg skriver noe mer dumt. :whistle:

Lenke til kommentar

Når så og si hele Norges befolkning har spist Kvikklunsj en eller flere ganger, kan ikke Kvikklunsj inneholde "utrolig" helseskadelige stoffer.

Et "utrolig" helseskadelig stoff burde jo være et stoff som skadet helsen til folk/ver livsfarlig i "utrolig" små konsentrasjoner.

For at Kvikklunsj ska være "utrolig" helseskadelig må man jo opp i "utrolige" mengder også, og de fleste stoffer er "utrolig" helseskadelige i "utrolige" mengder:

Jaja det hele er rett og slett utrolig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...