Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg satt her foran min elskverdige pc, da mamma banket på døren. Inn kommer hun med en pakke med Kvikklunsj. Dette var da snillt tenkte jeg, og satte tennene i sjokoladen, som aldri før har gitt meg noe særlig. Før har det bare vært den sjokoladen man spiser på tur, som smaker middels, og er bedre enn matpakka. Men denne gangen merket jeg at Kvikklunsjen smakte utrolig godt! Balansen mellom kjeks og sjokolade er perfekt! Jeg måtte bare trøkke i meg for å tilfredsstille behovet! Magen skriker etter mer, og det gjør jeg og! Jeg greier rett og slett ikke å stoppe etter en pakke! Man måå ha mer! Så, er det noen andre enn meg som synes Kvikklunsjen er ekstremt god, og veldig undervurdert? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Den er de vel ikke undervurdert såvidt jeg vet.. selger den ikke i bøtter og spann og er et av de mest populære produktene til produsenten?? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sjokolade generelt er vel undervurdert. Er inn å være sunn, samtidig som alle spiser i smug Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det eneste som hjelper mot sjokoholisme er normal mat, Eller alternativt å spise sjokolade til du spyr (anbefales ikke) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kivkklunsj er kjempegodt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Den er de vel ikke undervurdert såvidt jeg vet.. selger den ikke i bøtter og spann og er et av de mest populære produktene til produsenten?? 7784710[/snapback] Jeg føler hvertfall at den ikke er så populær, og at det ikke er den mest verdsatte sjokoladen, men jaggu er den deilig! BAM! tidenes sjokolade, mener jeg! Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kvikklønsj, undervurdert? Må vel være blant de mest populære sjokoladene av alle... Men det som er uoppnåelig tror en jo alltid at smaker mye bedre, mens det man får tar man på en måte for gitt. Noen som skjønner? Tror jeg går og legger meg før jeg skriver noe mer dumt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har aldri likt kvikklunch jeg helt forferdelig kjekks. Og det er jo den mest usunne sjokoladen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Spiste mye Kvikklunsj før, men ikke nå lengre. Synes smaken ble dårligere etter at de gikk over til plastinnpakning. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Enig med theGnome om at den var bedre før de byttet til plast. samme gjelder Merlesjokolade og de andre forresten... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Noen ganger har butikkene et knalltilbud på kvikklunjs. En 4pk for 15 kroner omtrent. Da hamstra jeg kvikklunsj. Spiste godt over 4 pakker om dagen. Nam. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Og det er jo den mest usunne sjokoladen. 7785169[/snapback] Hvilken kriterier legger du til grunn her? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Var stor sak om dette for noen år siden. Var noen utrolig helsefarlige stoffer i den.. Men er en utrolig god sjokolade ! Men forbinder den mer med fjellet, og er ikke den sjokoladen jeg plukker først. Pleier alltid å kjøpe xxl som smaker veldig likt. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når så og si hele Norges befolkning har spist Kvikklunsj en eller flere ganger, kan ikke Kvikklunsj inneholde "utrolig" helseskadelige stoffer. Et "utrolig" helseskadelig stoff burde jo være et stoff som skadet helsen til folk/ver livsfarlig i "utrolig" små konsentrasjoner. For at Kvikklunsj ska være "utrolig" helseskadelig må man jo opp i "utrolige" mengder også, og de fleste stoffer er "utrolig" helseskadelige i "utrolige" mengder: Jaja det hele er rett og slett utrolig Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Trenger ikke å tro meg. Den skulle egentlig trekkes fra markedet for det at det var farlig å spise mye av den. Samme type fett som er i nuggets på mcdonalds, men i større mengder. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Og det er jo den mest usunne sjokoladen. 7785169[/snapback] Tror heller Japp, Snickers ol. sjokolader stiller bedre som kandidater som mest usunn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når du er på tur blir sjokoladen kald, og da smaker den ikke like godt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Snickers er nok en av de desidert "sunnere" variantene, i hvert fall mht. GI. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 kwycklønsj er en av de oppfinnelsene som hindrer folk fra å ta selvmord Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kvikklunsj eier da! hender mamma legger noe i skapet til en skitur. Er borte mens de er i fjøset. Klarer ikke å la vær å spise den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå