ⅵdar Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det har vært veldig mange dommedagsprofeter som tydeligvis har tatt feil av datoen. Hva er egentlig den riktige datoen? Enden er nær har de sagt i alle år, men hvor nær? Burde jeg slutte å jobbe siden jeg ikke rekker å motta neste lønning uansett? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg er hverken religiøs eller overtroisk, så for meg er ikke en bestemt dato/år "the end". Jeg mener at til en viss grad er det mer eller mindre umulig å fastslå en dato som man kan kalle "dommedag". Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Går jorda under mens vi lever, skal du få alt jeg eier, premium. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Går jorda under mens vi lever, skal du få alt jeg eier, premium. 7785929[/snapback] jeg kunne ikke fått det på forskudd da? :!: Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvor mange ganger har ikke forskere sagt at jorda skal gå under? Jeg tror det faen ikke før det skjer eller det er HELT sikkert at det kommer til å skje. Skjer det, så skjer det, jeg gir faen Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dommedag er et religiøst begrep. Religioner er tull. Dommedag kommer derfor aldri. Slutten for menneskeheten kan derimot komme når som helst. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dommedag er et religiøst begrep. Religioner er tull. Dommedag kommer derfor aldri. Slutten for menneskeheten kan derimot komme når som helst. 7786831[/snapback] Jepp, rett rundt hjørnet tenker jeg Lenke til kommentar
Skaaden Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For enkelte har dommedag allerede kommet. Bare se f.eks på flyktningerleiren i Sudan(Kandahar?), der bor det tusenvis av mennesker uten verken mat eller vann. Der dør de som fluer. Noe verre tenkelig kan hvertfall ikke jeg komme på... Håvard Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 -Menneskene forsvinner om et par hundre år når vi har utslettet oss selv eller hvis en meteoritt kommer oss i forkjøpet -Jorda går under om et par milliarder år når sola slipper opp for drivstoff -Dommedag kommer aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå