gerri28 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har sittet og plundret litt med dette hovedkortet nå, men jeg kommer ikke høyere en 425mhz fsb. Kjørte ned multipliern til 6 slik at ikke cpu stoppet meg, men den vil fortsatt ikke over 425mhz. Nb kjører på 1,55v ettersom at det er max med den nyeste beta biosen. Har prøvd med forskjellig timings men jeg skjønner ikke så mye av det. Har også prøvd med 2,3v på ram, turte ikke å gå høyere. Noen tips? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 kan være temperatur på enkelte komponenter som stopper deg. eventuelt prøv andre bios versjoner? Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Klarte å få 450 fsb, men da ble det ustabilt. Temperaturene på nb er greie, men jeg mistenker at 1,55v på nb er litt i minste laget. Håper det kommer en ny bios snart. Noen som vet hvor mye volt man kan kjøre på ram før det blir kritisk? har Corsair Dominator rambrikker. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Klarte å få 450 fsb, men da ble det ustabilt. Temperaturene på nb er greie, men jeg mistenker at 1,55v på nb er litt i minste laget. Håper det kommer en ny bios snart. Noen som vet hvor mye volt man kan kjøre på ram før det blir kritisk? har Corsair Dominator rambrikker. 7805640[/snapback] Kjenner ikke hk ditt så der kan jeg ikke hjelpe,men de rambrikkene dine ville jeg nok uten å blunke ha kjørt på 2,3-2,45v for testing. Og med en vifte på så det blir litt kjøling. Men det er forskjell på Dominator 6400 4-4-4-12 og Dominator PC8888,vet ikke vilke du har. De store (les dyre) vil nok tåle 2,5v med aktiv kjøling. Ta en google på det hk ditt for å se hva det kortet gjør rundt om på div forumer. Jeg er ganske spent på det hk selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå