Hashtægg Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du er voksen når du er over en viss alder. Alle kan være "voksne" Om du er moden, det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Du er voksen når du er over 18 og selv føler for å være voksen. Endret 2. februar 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tror ikke jeg kommer til å se på meg selv som voksen før jeg sitter i et egeteid hus med en 7 til 4 jobb. 7785388[/snapback] Det er 8 til 4. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tror nok aldri at jeg blir helt voksen sånn konservativt, idealistisk, kjedelig og tørt sett. I skrivende stund er jeg 16 år, og tror ikke at jeg klarer å riste av meg særlig mange "barnslige" hobbyer. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Betale for å overleve. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) kan man kalle seg våksen når man er 20? for da kan du b.la handle hva enn du ønsker på polet, du kan ha kjørt bil i 2 år og du er ikke lenger i teen åra Endret 3. februar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) kan man kalle seg våksen når man er 20? for da kan du b.la handle hva enn du ønsker på polet, du kan ha kjørt bil i 2 år og du er ikke lenger i teen åra 7861524[/snapback] Nja, vil heller si 25 da, for da er det svært lite du ikke har lov til. Forresten, vil dere karakterisere meg som voksen? Jeg bor alene, vasker klær alene, lager middag selv, betaler selv regninger og tar, som Marley sier, ansvar for mine handlinger. Noe jeg har fått erfart både på godt og vondt. Selv om jeg står på egne bein, så er jeg fortsatt barnslig til tider og jeg liker å drikke i helgene. Kan jeg være "voksen" når jeg fortsatt bedriver noe av tiden min med umoden oppførsel? PS MaSo: Feeet fødselsdato! Endret 3. februar 2007 av Rippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå