Gå til innhold

Kondisjonstrening - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jepp. 279,- på cdon.com :)

8698267[/snapback]

255,- på mpx.no, og der er det på lager. ;)

43,- i frakt.

Er da ikke off-topic det her det her, diskuterer ta treningsutstyr :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Når vi prater om musikk og trening,hva slags ipod er den som eg har sett på reklame noen som har den festet rundt armen..ik no gøy md mp3 spiller i lommen

når eg jogger..detter bare utav heeele tiden.. :cry:

8671577[/snapback]

Lomme me glidelås?

Lenke til kommentar
Når vi prater om musikk og trening,hva slags ipod er den som eg har sett på reklame noen som har den festet rundt armen..ik no gøy md mp3 spiller i lommen

når eg jogger..detter bare utav heeele tiden.. :cry:

8671577[/snapback]

Lomme me glidelås?

8699860[/snapback]

Mye bedre. Rundt armen er noe dritt. Den strammer og irriterer samtidig som det er umulig å skifte til en spesifikk sang du vil høre der og da.

Lenke til kommentar
Såh, da har jeg på litt over ei uke gått fra å bli utslitt av å sykle 500m til å sykle 8km på 30min. Deilig å kjenne at formen blir bedre. ^^

8751251[/snapback]

Da er det bare å fortsette :) Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mange bra tips her.. :!: Det er også godt å høre at det er andre som tar seg tid til å trene litt!

Pleier å trene intervaller over lengre tid som kondisjonstrening!!

Råder at 5 x 1000m løping, det er så stor effekt på hvor mye du øker kondisen din med... Ellers blir det en del rulleski, der bakkdrag er veldig bra kondisjon!!

Jeg råder dere til å kjøpe rulleski, da får du styrke i armene, mage, skuldre balansemusklen + at hvis du kjører på får du kondis...

Anbefales :thumbup::p

Men noen som har et bra styrkeprogram de kunne lagt ut i diskusjonen!??!

Andy :tease:

Lenke til kommentar

Støtter deg i det mushi. Personleg føretrekk eg å jogge i lett regnver. Då særleg ein mørk kveld. Å bare drøyme seg vekk medan du kjenner regnet i ansiktet og beina går av seg sjølv er fantastisk. At det er minimalt med folk i langs vegane er og ein ekstra bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...