Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jepp. 279,- på cdon.com 8698267[/snapback] 255,- på mpx.no, og der er det på lager. 43,- i frakt. Er da ikke off-topic det her det her, diskuterer ta treningsutstyr Endret 25. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Frakt @ cdon: 29,- Hos MPX går det vel bare i servicepakke? Hmm, kanskje vi skal gi oss med denne off-topic praten? Endret 25. mai 2007 av KjellV Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg liker ikke å høre på musikk mens jeg trener. Høres kanskje merkelig ut, men jeg liker lyden av føttene som treffer bakken og ting rundt meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hadde et flott par med Shure-plugger som ble shreddet i spilene på sykkelen min, etter det har jeg kun brukt billige og greie sett som PortaPro til trening. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Når vi prater om musikk og trening,hva slags ipod er den som eg har sett på reklame noen som har den festet rundt armen..ik no gøy md mp3 spiller i lommennår eg jogger..detter bare utav heeele tiden.. 8671577[/snapback] Lomme me glidelås? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Når vi prater om musikk og trening,hva slags ipod er den som eg har sett på reklame noen som har den festet rundt armen..ik no gøy md mp3 spiller i lommennår eg jogger..detter bare utav heeele tiden.. 8671577[/snapback] Lomme me glidelås? 8699860[/snapback] Mye bedre. Rundt armen er noe dritt. Den strammer og irriterer samtidig som det er umulig å skifte til en spesifikk sang du vil høre der og da. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Den rundt armen har jeg også, men jeg har aldri brukt den siden den detter av rimelig fort. Lomme med glidelås eller noe liknende, kanskje en pose som du kan binde fast til en beltestropp for å holde den på plass. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Da anbefaler jeg denne. Genial sak, og ikke alt for dyr heller med tanke på at den er såpass robust og vannavstøtende. Endret 31. mai 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Såh, da har jeg på litt over ei uke gått fra å bli utslitt av å sykle 500m til å sykle 8km på 30min. Deilig å kjenne at formen blir bedre. ^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Såh, da har jeg på litt over ei uke gått fra å bli utslitt av å sykle 500m til å sykle 8km på 30min. Deilig å kjenne at formen blir bedre. ^^ 8751251[/snapback] Da er det bare å fortsette Lykke til! Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Mange bra tips her.. :!: Det er også godt å høre at det er andre som tar seg tid til å trene litt! Pleier å trene intervaller over lengre tid som kondisjonstrening!! Råder at 5 x 1000m løping, det er så stor effekt på hvor mye du øker kondisen din med... Ellers blir det en del rulleski, der bakkdrag er veldig bra kondisjon!! Jeg råder dere til å kjøpe rulleski, da får du styrke i armene, mage, skuldre balansemusklen + at hvis du kjører på får du kondis... Anbefales Men noen som har et bra styrkeprogram de kunne lagt ut i diskusjonen!??! Andy Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Men noen som har et bra styrkeprogram de kunne lagt ut i diskusjonen!??! 8946242[/snapback] Det finnes et eget underforum for styrketreninig, bruk det du Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Men noen som har et bra styrkeprogram de kunne lagt ut i diskusjonen!??! 8946242[/snapback] Det finnes et eget underforum for styrketreninig, bruk det du 8953311[/snapback] OK, kan du legge det på link, finner det ikke!!??!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Klikk her, så ordner det seg Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Takker, Termometer!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tok en stund før jeg fikk pressa meg ut døra, men å løpe i regnet var faktisk veldig motiverende. Løp sikkert dobbelt så fort som vanlig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Støtter deg i det mushi. Personleg føretrekk eg å jogge i lett regnver. Då særleg ein mørk kveld. Å bare drøyme seg vekk medan du kjenner regnet i ansiktet og beina går av seg sjølv er fantastisk. At det er minimalt med folk i langs vegane er og ein ekstra bonus. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Enig. Lett regnevær er behagelig. Men jeg løper i lysløyper i form av kupert terreng, og dermed vil mye nedbør føre med seg store vanndammer og søledammer i løypene. Det er svært irriterende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har måttet kjøre til en annen skog den siste uka, siden det er en blanding av jungelsafari og badeland der jeg vanligvis løper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå