eivi91 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hei Jeg har ett problem med at når jeg f.eks. åpner en sang i Windows Media Player, så kommer timeglasset i 6-7 sek før sangen åpner seg. Og om jeg høyreklikker på en fil, så tar det en stund før denne menyen kommer. Merket dette etter jeg var på ett lan. Har søkt gjennom maskinen med AVG, Norton, Ad-Aware og ZoneAlarm, uten hell. Noen som vet? Takk. EDIT: 4-5 sekunder da. Endret 23. januar 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bruker du windows mediaplayer 11?? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Bruker du windows mediaplayer 11?? 7784802[/snapback] Ja, men det har ikke vært sånn før. Vet du hva som er galt? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Bumper lite.. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Kan jo legge til at det skjer det samme når jeg åpner ett bilde. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Har samme problemet selv. Alt fra høyreklikking av filer til åpning av Excel-dokumenter og bilder går treigt. Merket det også etter LAN. Trodde først det var den eksterne HDDen til kompissen min som var full av virus som jeg måtte formatere for han, men finner ingen virus. Det skjedde etter det jeg kan huske også FØR jeg installerte WMP11, så tvilen kommer programmet til gode. Kan ikke hjelpe deg direkte, men må nesten hive meg på siden jeg har samme poblem Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Har samme problemet selv. Alt fra høyreklikking av filer til åpning av Excel-dokumenter og bilder går treigt.Merket det også etter LAN. Trodde først det var den eksterne HDDen til kompissen min som var full av virus som jeg måtte formatere for han, men finner ingen virus. Det skjedde etter det jeg kan huske også FØR jeg installerte WMP11, så tvilen kommer programmet til gode. Kan ikke hjelpe deg direkte, men må nesten hive meg på siden jeg har samme poblem 7797654[/snapback] Ja, utrolig irriterende. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle komme etter LAN'et. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Bump Utrolig irriterende dette! EDIT: Har kun merket det med lyd- og bildefiler. Endret 27. januar 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
blipblopp Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg sier bara: -Byt til VLC media player. Endret 2. februar 2007 av blipblopp Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Alle filer er treige å åpne, og VLC hjelper ikke. Har brukt VLC i noen år nå, så jeg har prøvd det. Tingen er at filene responderer veldig treigt på høyreklikk og dobbeltklikk. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Alle filer er treige å åpne, og VLC hjelper ikke. Har brukt VLC i noen år nå, så jeg har prøvd det. Tingen er at filene responderer veldig treigt på høyreklikk og dobbeltklikk. 7855189[/snapback] Stemmer det. Prøvd å installere media player på nytt også, men hjelper ikke stort. Søkt gjennom maskinen med de virus- og ad-awareprogrammene som nevnt ovenfor, og også Nod32, men ikke noe. Tror det må vere noe annet enn virus eller spyware. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) hmm...bruker du også Nod32? EDIT: det er nok ikke Nod som er feilen, har hattdet på mange andre system uten denne feilen, og det hjalp ikke å skru av programmet. Endret 2. februar 2007 av Bluum Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) hmm...bruker du også Nod32? EDIT: det er nok ikke Nod som er feilen, har hattdet på mange andre system uten denne feilen, og det hjalp ikke å skru av programmet. 7855920[/snapback] Mener ikke at det er Nod32 som gjør at det er treigt, men at jeg har søkt gjennom maskinen med det også, uten å finne noe. EDIT: Gidder ikke formatere heller. Er ikke bare jeg som bruker denne maskinen. Endret 2. februar 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Veldig mye dobbelposter fra deg:| Kanskje se på "taskmanager" og se om det er noe som bruker altfor mye cpu? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Veldig mye dobbelposter fra deg:| Kanskje se på "taskmanager" og se om det er noe som bruker altfor mye cpu? 7856186[/snapback] Dobbeltposter fra meg? Det er det ihvertfall ikke. CPU'en hopper fra 0%-2%. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dobbeltposter fra meg? Det er det ihvertfall ikke. CPU'en hopper fra 0%-2%. 7856196[/snapback] Neida det er bare en haug av dem her inne...Dobbel OG trippel poster Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ganske ironisk at når jeg skulle svare på noe om "delay" så hang nettet noe sinnsykt! Men, hvis den blei sånn etter et lan?!. Så er det veldig sansynelig at det er virus eller spyware som har lurt seg inn på pc`n din. Hver gang det er Lan, (hvertfall med mine venner) så er det en eller annen som ikke har klart og ungått virus.. Så, de gangene jeg har fått noe sånt driit på pc`n så har jeg vært på lan først. Edit: selv om du har brukt visurprogramm for og søke, så er det ikke sikkert det hjelper. Det er vell ingen virusprogramm som tar absolutt alt?!. Det tviler jeg på=P Jeg har VELDIG liten tro på slike programmer. Endret 2. februar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Vel, Nod32 skal i følge virus bulletin finne alt av virus, og det er ingen useriøs side for å si det sånn. Holder på å scanne med Spybot, Ad-Aware SE og Nod32 nå, skal se om jeg finner noe nå. Jeg har større tro på at det er en instilling eller en liten feil i Windows... EDIT: finner ingenting hverken med SPybot S6D, Ad-Aware SE Personal eller Nod32. Har i tillegg defragmentert harddisken regelmessig, og kjørt diskopprydding samt diskanalyse flere ganger. Men ingenting hjelper! Endret 2. februar 2007 av Bluum Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Dobbeltposter fra meg? Det er det ihvertfall ikke. CPU'en hopper fra 0%-2%. 7856196[/snapback] Neida det er bare en haug av dem her inne...Dobbel OG trippel poster 7856210[/snapback] Finn ett eksempel da! Poster jo knapt her inne uannsett! Dum eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå