Zokaban Skrevet 29. november 2002 Rapporter Del Skrevet 29. november 2002 Jeg skulle gjerne hatt en ~40GB til en bærbar mac.. Siden jeg liksom ikke har tatt i en mac før lurte jeg bare på om disse kan bruke samme hd-er som pc-er, eller om jeg må til en "spesialist" Lenke til kommentar
macrules Skrevet 29. november 2002 Rapporter Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 15:56, skrev Zokaban:Jeg skulle gjerne hatt en ~40GB til en bærbar mac.. Siden jeg liksom ikke har tatt i en mac før lurte jeg bare på om disse kan bruke samme hd-er som pc-er, eller om jeg må til en "spesialist" Snakker du om intern harddisk til bærbar? Isåfall må du finne en som er liten nok til å passe. Er det ekstern harddisk? Da er jo valget firewire, usb eller scsi. Der tror jeg det meste er kompatibelt. Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2002 snakker nok intern... sannsynligvis da. Er disse kompatible med mac? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 2. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2002 Aner ikke. Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2002 Det er bare vanlige 2.5" disker. Ikke sett inn en som blir for varm bare, det kan li ubehagelig å skrive på maskinen da :wink: Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2002 altså vanlig pc-disker? ingen forskjell? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2002 LOL! Konge bilde. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2002 Om du søker etter feks. Harddisk for macintosh så finner du sikkert flere harddisker som vil passe. Jeg mener at den harddisken jeg kjøpte meg (Fujitsu sak fra psdata) er den som står i g4 maskinene. Fikk i hvert fall opp denne harddisken som et alternativ på en nettbutikk. Harddisken er 90% lydløs, men ikke akkurat beskjeden i varmeutviklingen, men ser ut til å gå bra så langt. Kanskje lage noen små hull i plastikkdekselet på siden av min compaq for å få litt ventilasjon. Harddisken som stod i var tross alt bare på 15 gb og surret litt tregere rundt og. Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 men altså.. vil en vilken som helst pc-harddisk fungere i mac eller ikke? har sett meg ut en billig ibm på multicom vil denne fungere? Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 Ja, men ikke kjøp en 5400 rpm disk. Hold deg til 4200 så det ikke blir for varmt. Disken må ikke være tykkere enn 9,5 mm. Les mer på: denne siden Lenke til kommentar
oceana Skrevet 4. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 et av de beste bildene av bush jeg har sett :grin: L0lz0r :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå