cdr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Har nettopp kjøpt meg ny maskin fra sratch, men jeg får ikke koblet opp PSU'en. Hoved-kontakten på hoverdkortet, kalt EATXPWR er på 24 pinner, men hoved-kontakten på PSU'en er bare 20 pinner. Fatter ikke helt hvorfor dette skulle være slik.. Hardware: Asus P5N-E SLI] OCZ GameXstream 600 watt Har prøvd å skru på maskinen med alle andre kontakter tilkoblet HK'et, men ingenting skjer. Takker for all hjelp Endret 23. januar 2007 av RaScZaK Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) På samme kabelen (som du omtaler som 20 pin) finner du en liten ekstra 4 pin som du kobler sammen med 20 pin=24 pin. Beklager dårlig forklaring.Bilde se øverst til høyre. Endret 23. januar 2007 av heisann80 Lenke til kommentar
cdr Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Takker for hurtig svar! Det stemmer at det følger med en 4 pins kontakt - tenkte først at jeg måtte kombinre disse, men fikk det ikke helt til. Må lære meg å bruke litt mer kraft selv med tekniske ting Tusen takk, you made my day Lenke til kommentar
HAG Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 OBS kontakten i bildet øverst til høgre er CPU-kontakt = "P4" - den skal holdes langt unna ATX kontakten, i den øverste bilderekka er den venstre kontakten ATX, de 4 "ekstra" for og få 24 pin, er merka 24. Her er bildene eg meiner CPU ("p4") kontakten har 2 gule og 2 sorte ledere (12V), de fire "ekstra" til 20 pins ATX kontakt (for og få 24 pin) er ikke kun jord og +12V.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå