Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med MSI 865P Neo2 HK drivere

Anbefalte innlegg

Heisann

Har nå formatert PC'n fullstendig, hadde ikke recovery disketten som jeg brukte før, så jeg formaterte ved bruk av Windows skiva... Greia er at når jeg brukte recovery disketten, så var alt på en måte klart til bruk igjen etter formatering, men nå må visst alle slags forskjellige drivere og tull innstaleres... Virker som om driverer for nettverkskontrollere, lydkontrollere, og andre ting ikke er innstalert, og fikk liksom aldri med noen skive med HK drivere heller... Vet ikke heller hvilke drivere som skal lastes ned. Nøyaktig navn på HK er "865PE/G Neo2", slenger ved et bilde av hvordan ting ser ut under enhetsbehandlig. Det ser iallefall ikke slik ut på den andre PC'n i huset:

Hadde vært greit om jeg kunne få løst dette kjapt, helst ikveld. Har ting som må gjøres, og trenger spesielt nett...

Thænks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du, når man formaterer så forsvinner alt på C disken inkludert drivere til skjermkort nettverk hk også videre. egentlig så skulle du ha fått med en CD på kjøpet av hk med alle driverene, men hvis du går inne på http://www.msicomputer.com/ så finner du alle driverene du trenger til hket. der velger du hvilket hk du har også laster du ned det du trenger. lukke til:)

Lenke til kommentar

Ja er klar over det, men jeg finner ikke mitt HK inne på MSI sine sider, bare Neo2 HK'et finner jeg ikke, og vet derfor ikke hvilke drivere jeg trenger. Noen som kan hjelpe meg med den da? ;)

EDIT: Hvordan bruker jeg de driverne i det hele tatt? Er ingen install fil som jeg kan finne på feks nettverksdriverne...

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Kan se ut som kortet mitt det ja, sett bortifra at avbildet kort er med vifte, mens mitt er uten... Ingen av de driverne gjorde noe som helst her :/ Og når det gjelder nettverksdriverne, hvordan skal de innstaleres? Det er da ingen innstall fil eller noe slikt der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...