Gå til innhold

CL 56 hovedkort fra whitebox?

cebo

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilket hovedkort som sitter i en CL56 fra Whitebox??

ELLER

som har hatt problem med at PC'en ikke klarer komme til boot / bios "f2" option?

PC'en har slott seg HELT fast! Ikke en bootdisk bootes en gang! Må være en hardware feil.. noen tanken om hvordan feil dette kan være?

ELLER

Vet Direkte nr til han fra Whitebox? (Siden www.whitebox.no er nede) Er bedriften konkurs?

Takker for svar på forhånd!

Cebo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Whitebox la ned nettsiden og var fraværende noen uker for en tid tilbake siden. Kanskje tilsvarende skjer nå.

Whitebox har org.nr. 984752016 og er ifølge Brønnøysundregistrene et enkeltpersonforetak. Så da blir det litt vanskelig å slå seg konkurs. Telefonnummeret er 81 55 01 80, men det spørs om noen svarer.

Har du fremdeles garanti på maskinen?

7783898[/snapback]

Nei, har ikke garanti på PC'en.. Men PC'en har fungert veldig fint i 3år, og har masse informasjon jeg må få tak i!

Noen repratører som fikser Whitebox CL56 du/dere kan anbefalle??

Takker for svar på forhånd!

Cebo

Lenke til kommentar
Nei, har ikke garanti på PC'en.. Men PC'en har fungert veldig fint i 3år, og har masse informasjon jeg må få tak i!

Noen repratører som fikser Whitebox CL56 du/dere kan anbefalle??

7787378[/snapback]

Multicom solgte tidligere samme modell, så du kan eventuelt høre med dem. Men jeg tror ikke det blir spesielt billig å få fikset en pc utenom garanti (kjøpt hos noen andre)...

For å få tak i informasjonen kan du skru ut harddisken og montere den i f.eks. et eksternt harddiskkabinett og deretter koble den til en annen pc. Forhåpentligvis fungerer harddisken selv om du ikke får startet opp pc-en.

7787861[/snapback]

Veldig bra forslag! Takk så mye for hjelpen! :thumbup:

Du er en kjerne kar/dame!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...