Mr. Ty Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Slettet Endret 27. desember 2008 av Mr. Ty Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fant denne for et par dager siden. Kanskje den kan hjelpe? Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har høgden noke med teknikk da? Det er veeeldig lenge siden jeg skrev det der da, langt over ett år siden. Tror jeg mente at det er vanskligere å få god teknikk dersom du er veldig høy; du ser jo oftere små tekniske fotballspillere, som Messi, enn veldig høye tekniske spillere ... Jeg var dritdarlig til a trikse, men sa begynte jeg a trikse masse med en liten ball, bade en liten tennisball innendors og en fotball str. 3 ute og trente masse. Da ble jeg mye bedre og idag klarer jeg vel over 300 Tatsulow Tommy O_o?! wtf... Nei, Skóra er best Ja, helt enig! Men før trodde jeg Tatsulow var best (var vel en av de første freestylevideoene jeg så, så jeg hadde ikke mye å sammenligne med) ... hadde tross alt ikke begynt med freestyle da jeg skrev det innlegget der - kunne vel bare atw og htw ekje du 2mmyhan på youtube? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er ikke det men Tommy er det. Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er ikke det men Tommy er det. var det jeg mente=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå