F.torres Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Bare så det er sagt, så vil ikke det at du kan trikse til en million hjelpe deg stort i kamp. Du har bedre kontroll på ballen, ja. Men anbefaler at du ikke bare trikser, men heller beveger deg over større områder med ballen i beina, utfører litt finter og litt hurtige overføringer fra bein til bein. Vel så viktig å gjøre dette som å bare stå å trikse. 7811077[/snapback] ja ... er det noe google søk jegk an får og få en video! der man lærer mye skudd og finter. igjerne slowmovisjon Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 kan noen sette et trenings oppsett får meg? si hva jeg burte gjøre og så hvor lenge mandag kan jeg ikke (har trening) tirsdag 1 time onsdag (har trening) torsdag 30 min fredag 1 time og 30 min lørdag 30 min . søndag 2 timer. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Trenger ikke gjøre det verre enn at du kommer deg inn på youtube, søker etter filmer etter Ronaldinho, C.Ronaldo, Quaresma, Zidane o.l, og ser på hva de gjør, finner et par ting du vil lære, tar med deg en ball på bana og koser deg med ballen helt til du føler du har taket på det du skal. Viktig at du fokuserer på å gjøre det riktig, og at du er fokusert på det du gjør. Det kan ta dager eller uker, men du vil tilslutt få til det du øver på. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ja kan noen linke til en bra film? er helt plank på gollgling og søking Lenke til kommentar
martinho Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 En film med Zidane og Ronaldinho: http://www.youtube.com/watch?v=O5OpaklUYyo Overstegsfinte, skuddfinte, diverse vendinger (cruyff-vending, ytterside/innerside vending) og kroppsfinter (som gjerne er minst like effektiv:D) er vel greie å kunne. Husk å ikke gjøre fintene fortere enn teknikken din tillater. Ikke gjør det fortere enn at du har kvalitet i det du gjør så øker du tempoet gradvis etterhvert. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bare så det er sagt, så vil ikke det at du kan trikse til en million hjelpe deg stort i kamp. Du har bedre kontroll på ballen, ja. Men anbefaler at du ikke bare trikser, men heller beveger deg over større områder med ballen i beina, utfører litt finter og litt hurtige overføringer fra bein til bein. Vel så viktig å gjøre dette som å bare stå å trikse. 7811077[/snapback] Hvordan bedre kontroll ikke skal hjelpe deg i kamp er en gåte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Beckham hadde en rekke med fotball-skole videoer på et ungdomsprogram på TV2 engang.. Der viser han forskjellige viktige teknikker på finter og sånt til en gjeng med småunger, som deretter etterligner og får kritikk på hva de gjør rett og feil. Se etter de på youtube. Lenke til kommentar
martinho Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvordan bedre kontroll ikke skal hjelpe deg i kamp er en gåte. Det hjelper deg jo selvfølgelig, men det beste er jo helt klart å trene mest mulig på kamp-liknende situasjoner (føring, vendinger osv) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvordan bedre kontroll ikke skal hjelpe deg i kamp er en gåte. Det hjelper deg jo selvfølgelig, men det beste er jo helt klart å trene mest mulig på kamp-liknende situasjoner (føring, vendinger osv) 7815733[/snapback] My point exactly. Såklart hjelper ballkontrollen, men hvis du ikke kan noe annet enn å trikse, så vil jeg påstå at du ikke kommer deg spesielt langt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hvordan bedre kontroll ikke skal hjelpe deg i kamp er en gåte. Det hjelper deg jo selvfølgelig, men det beste er jo helt klart å trene mest mulig på kamp-liknende situasjoner (føring, vendinger osv) 7815733[/snapback] My point exactly. Såklart hjelper ballkontrollen, men hvis du ikke kan noe annet enn å trikse, så vil jeg påstå at du ikke kommer deg spesielt langt. 7815793[/snapback] er enig. der pointet mitt var ikke og lære og trikse til 1 million men sa hva rekorden var siden dere ser jeg ikke har teknikk. hadde vært fint og kunne triksa til over 100. men er jo viktigere med kamp sitasjoner og sånt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Overblikk, ballkontroll, fotball forståelse, hurtighet, passninger, lang passninger, evnt. skudd... er viktige faktorer innen fotball... kanskje viktigere enn å kunne finte/drible... alt til sin tid er det noe som heter... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Tren teknikk med små baller. DEtte gjør underverk over tid for ballfølelsen og tekniken. Slike små barneballer og tennisballer etter vært er å anbefalle. ellers så er det vel som de felste sier; leke med ball MASSE! lykke til! edit: om man sjekker opp litt så ser man at veldig mange timer går til triksing og lek med ball oss dem med god kontroll. Klomsne norske spiller fokuserer alt for tidliigt på kamp trening. Skudd trening er også noe som kan være lek. Endret 28. januar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 1 ting hjelper for å få bedre kontroll. Det er å gå med ballen, spise med ballen, sove med ballen og gjøre alt mulig annet rart med ballen mellom beina hele tiden! Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 1 ting hjelper for å få bedre kontroll.Det er å gå med ballen, spise med ballen, sove med ballen og gjøre alt mulig annet rart med ballen mellom beina hele tiden! 7849559[/snapback] joda spørst om hva foreldrene tenker om det... mine går helt bananas når jeg bruker en ball inne... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 joda spørst om hva foreldrene tenker om det... mine går helt bananas når jeg bruker en ball inne... Faren min ble nesten fotball proff, men trakk seg da det gjaldt mest. Han er veldig ivrig på at jeg skal komme lenger! Så jeg får for det meste lov å spille fotball inne viss jeg ikke driver og sparker høyt og knuser ting ... (Knuste ting kan gjennforenes som julegave) Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 er du 2.10 meter høy med ekstremt lange bein, kan du bare glemme å bli teknisk :!: Jeg er 1.75 og kan trikse til jeg blir sliten/svimmel/sulten ;P men jeg synest bare å trikse rett "opp og ned" blir kjedelig.. jeg "sjonglerer" helst med ballen xD men denne karen gjør meg agressiv..! han er så sykt god! har høgden noke med teknikk da? Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ser du heier på liverpool, da er det nok ikke håp for deg Liverpool 4 Ever! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg var dritdarlig til a trikse, men sa begynte jeg a trikse masse med en liten ball, bade en liten tennisball innendors og en fotball str. 3 ute og trente masse. Da ble jeg mye bedre og idag klarer jeg vel over 300 Tatsulow Tommy O_o?! wtf... Nei, Skóra er best Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg var dritdarlig til a trikse, men sa begynte jeg a trikse masse med en liten ball, bade en liten tennisball innendors og en fotball str. 3 ute og trente masse. Da ble jeg mye bedre og idag klarer jeg vel over 300 Tatsulow Tommy O_o?! wtf... Nei, Skóra er best ja Skóra he dei beste comboane, men Palle he den beste stilen Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=4_ciCfkJxpE Skóra`s BF Final best Endret 4. juni 2008 av Fs4eva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå