F.torres Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg har nesten ikke noe teknikk er det noe jeg kan får og få bedre teknikk trikse rekorden min er på 30 trur jeg Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Beste måten å få bedre teknikk på er å øve Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 lek med ballen så ofte du kan, når du sitter og gjør lekser etc. Spill mye fotball. Tenk deg ut en finte, tren på den, når du kan den gå over til en annen finte, triks mye Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 ja men er den en film eller noe der man lærer finter? i slow moviesen og sånt at man skal lære ikkke bare se hvor god han er! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fotball er som med andre ting - øvelse gjør mester. Det er aldri en enkel vei til suksess. Gjerne studer finter og triks av forskjellig sort osv. fra virkelige ballkunstnere, men gjeldene forbedrene teknikk så er kun en ting å gjøre: Trene, trene, trene. Og trene. Og har du mer tid: Trene! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Se og lær. Den første finten han gjør der lærte jeg meg hvertfall av denne filmen. Er bare å øve nok, frem til du klarer det Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg var dritdarlig til a trikse, men sa begynte jeg a trikse masse med en liten ball, bade en liten tennisball innendors og en fotball str. 3 ute og trente masse. Da ble jeg mye bedre og idag klarer jeg vel over 300 Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) . Endret 4. juni 2008 av FSF Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 er du 2.10 meter høy med ekstremt lange bein, kan du bare glemme å bli teknisk :!: Jeg er 1.75 og kan trikse til jeg blir sliten/svimmel/sulten ;P men jeg synest bare å trikse rett "opp og ned" blir kjedelig.. jeg "sjonglerer" helst med ballen xD men denne karen gjør meg agressiv..! han er så sykt god! 7803941[/snapback] er 1.65 eller noe sånt. så er ikke høy men er litt lubben så Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 det gjør ingenting om du er litt lubben, bare se Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tror poenget her er at man kan ikke lære seg en motorisk ferdighet som fotball er, bare ved å se på filmklipp. Akkurat som at man ikke kan lære seg å spille piano bare ved å se på instruksjon-DVD'r uten å øve selv. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Tror poenget her er at man kan ikke lære seg en motorisk ferdighet som fotball er, bare ved å se på filmklipp. Akkurat som at man ikke kan lære seg å spille piano bare ved å se på instruksjon-DVD'r uten å øve selv. 7804593[/snapback] nei men man kan ikke få teknikk uten og vite åssen man gjør en finte Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) nei men man kan ikke få teknikk uten og vite åssen man gjør en finte 7804732[/snapback] Teknikk er ikke bare finter, men også passninger og mottak. For å få god teknikk må du bli venn med ballen og det blir du ikke ved å sitte foran PCen å se oppvisningsfilmer. Den letteste måten å bli venn med ballen utenom fotballtreninger, kamper og dagene på løkka er ved å trikse. Alt du trenger er bare litt plass og en fotball. Endret 26. januar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kom deg bort fra PC`en og spill mye i fritiden med kompiser og øv deg hjemme i hagen. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ser du heier på liverpool, da er det nok ikke håp for deg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ser du heier på liverpool, da er det nok ikke håp for deg 7807140[/snapback] Luis Garcia. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ser du heier på liverpool, da er det nok ikke håp for deg 7807140[/snapback] Luis Garcia. 7807427[/snapback] steven gerrard? men at er ikke så lett på denne tiden av året. er 20 cm snø i hagen og (litt langt til banen) som er dekket av litt is eller var... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noen som har en film som de viser finter i sakte film? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 jeg skal snart ned og trene teknikk (trikse)! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bare så det er sagt, så vil ikke det at du kan trikse til en million hjelpe deg stort i kamp. Du har bedre kontroll på ballen, ja. Men anbefaler at du ikke bare trikser, men heller beveger deg over større områder med ballen i beina, utfører litt finter og litt hurtige overføringer fra bein til bein. Vel så viktig å gjøre dette som å bare stå å trikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå