Gå til innhold

Kabel fra forsterker til subwoofer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nå den var forholdsvis dyr jeg da, 600kr for 8meter kabel er jo en del. selv om jeg meget godt veit at kabler kan koste betydelig mere.

Får se litt rundt om kring etter noe i annen priskategori før jeg bestemmer meg for å kjøpe den der :)

Men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på inngangene på subben din da.

Den første subben min hadde bare en RCA inngang, den jeg har nå har 2, men hvis du da betaler for en "ordentlig" kabel for du ofte med en splitter

Velkonstruert og vellydende kabel til å koble din aktive subwoofer til forsterker eller receiver. Solide plugger, god skjerming og en meget rimelig pris gjør 5084S til et svært godt valg.

Det er en subwoofer kabel hvis du hadde lest det som sto...

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg tror jeg trenger det samme. Har en sub med vanlig pluss og minus, altså en rød og en sort ledning. Så har jeg utgang for aktiv sub. Fins det overganger her eller hva må jeg gjøre??

7943715[/snapback]

Hvilken subwoofer er det snakk om,sikker på at du ikke har en Line-In på subwooferen din? eller har du 2 sett med høyttaler-ut/innganger på din sub?Hvis du har en Line-In,så gjør du som nevnt over her.

Hvis du har 2 høyttaler sett på din subwoofer,så kobler du ut ifra høytlerutgangene på din forsterker og rett inn på subwooferen.Sidehøytalerne kobler du deretter på høyttaler-ut på subwooferen.

Mvh

Endret av Clutch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...