Spritfire Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har en forsterker som denne Og en Proson 15" sub med egen forsterker. Jeg trenger en kabel fra forsterker til suben. Har prøvd en sånn her , men minijacken går ikke inn. Må ha sånn kobling som det er på andre enden. Men har enda ikke funnet noen kabel som har sånn kobling som jeg leter etter. Noen som har gode forslag ? på forhånd takk Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Trenger en kabel med rca plugg i begge endene, slik som dette: Endret 23. januar 2007 av phax Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Og hvor får jeg kjøpt en sånn kabel? Den kabelen du postet bilde av så uforskammelig dyr ut Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De fleste hifi forhandlere hvertfall, og sikkert endel elektronik kjeder. Den jeg linket til er ikke så dyr, kommer ann på hvor lang du trenger. finner den på hificenter.no Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Synes nå den var forholdsvis dyr jeg da, 600kr for 8meter kabel er jo en del. selv om jeg meget godt veit at kabler kan koste betydelig mere. Får se litt rundt om kring etter noe i annen priskategori før jeg bestemmer meg for å kjøpe den der Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Her har du en på 5meter til 60kr f.eks. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110329 Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 BeFs: Feil kabel du linker til, de kablene der veit jeg er å finne overalt til nesten slikt og ingentingen. Den kabelen jeg skal bruke har jeg enda ikke funnet til under 600kr for 8 meter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) 8meter er jo en del, men her er vertfall 10 meter til 500,- Det pleier jo å følge med sånne tynne dritt kabler med subber da? Endret 24. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du ser på bildet phax posted lengre oppe her. Så ser du at det ikke er riktig kabel! Og nei, suben er gammel og det var ikke med noen kabler når jeg fikk den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det kommer helt ann på inngangene på subben din da. Den første subben min hadde bare en RCA inngang, den jeg har nå har 2, men hvis du da betaler for en "ordentlig" kabel for du ofte med en splitter Velkonstruert og vellydende kabel til å koble din aktive subwoofer til forsterker eller receiver. Solide plugger, god skjerming og en meget rimelig pris gjør 5084S til et svært godt valg. Det er en subwoofer kabel hvis du hadde lest det som sto... Endret 24. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hjelper forsatt ingentingen når jeg skal ha 1 RCA plugg ut fra forsterkeren og 2 RCA plugger inn i subwooferen vel ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Du vill jo få lyd, vet egentlig ikke om det har så mye å si om du du bruker 1RCA > 2RCA eller bare en vanlig RCA kabel BTW: Hificenteret har tilbud på kabler, link kanskje du kan gjøre ett kupp! Endret 24. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kjøp et Y-ledd. Ferdig! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg tror jeg trenger det samme. Har en sub med vanlig pluss og minus, altså en rød og en sort ledning. Så har jeg utgang for aktiv sub. Fins det overganger her eller hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg tror jeg trenger det samme. Har en sub med vanlig pluss og minus, altså en rød og en sort ledning. Så har jeg utgang for aktiv sub. Fins det overganger her eller hva må jeg gjøre?? 7943715[/snapback] Hvilken subwoofer er det snakk om,sikker på at du ikke har en Line-In på subwooferen din? eller har du 2 sett med høyttaler-ut/innganger på din sub?Hvis du har en Line-In,så gjør du som nevnt over her. Hvis du har 2 høyttaler sett på din subwoofer,så kobler du ut ifra høytlerutgangene på din forsterker og rett inn på subwooferen.Sidehøytalerne kobler du deretter på høyttaler-ut på subwooferen. Mvh Endret 15. februar 2007 av Clutch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå