Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det verste som kan skje er at du tror du blir høy og kan bli litt skremt av det. Hele problemet med programmet er at det ikke gir noen fysisk effekt. Så det er nok omtrent like farlig som å se på TV-shop. 7910193[/snapback] ja men pokker Tv shop er jo farlig men altså I-doser er IKKE farlig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jefg har prøvd den Angels Seleep-dosen, og den greier å få meg i søvn. Merket skikkelig effekt av den, men så var jeg jo småtrøtt/sliten før jeg satte den på, så det skyldes kanskje ikke bare dosen. Jeg syntes i hvert fall det fungerte. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jefg har prøvd den Angels Seleep-dosen, og den greier å få meg i søvn. Merket skikkelig effekt av den, men så var jeg jo småtrøtt/sliten før jeg satte den på, så det skyldes kanskje ikke bare dosen. Jeg syntes i hvert fall det fungerte. 7957436[/snapback] hehehe jeg blir tørtt av alle, den lyden får meg i sove modus Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette er utrolig jeg tok en "dose" med sterk kaffe, eller hva det var. Jeg er heeeelt lys våke, og hodet min snur seg raskt fram og tilbake, og jeg føler meg i kjempeform Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Annen tråd 7901665[/snapback] dritter jeg i, min ble laga 23/01 7901694[/snapback] Det driter desverre ikke jeg i. Den andre tråden er betydelig lengre så den får overleve selv om denne er litt eldre. Tråden stenges. Link til annen tråd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg