Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kan naboen sende meg regning?


Azton

Anbefalte innlegg

Det var tydeligvis veldig frustrerende for noen med disse lovløse kattebeistene som bare tar seg til rette på annen manns eiendom. Jeg kommer fra landet og relativt store eiendommer, det er vel derfor jeg ikke er så territorial at jeg lar meg provosere av om en katt skulle labbe forbi.

7836593[/snapback]

Katter som går forbi tomta er en ting, når de finner seg vei inn i uthus, garasjer osv. og legger igjen ekskrementer der, så er det noe helt annet. De pisser og driter i blomsterbed osv. :roll: Ekskrementer fra katter lukter helt forjævlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det en eller flerne katter som elsker å drite i bedene våres. Litt kjipt når man har brukt en gode del penger på det. For som kjent så er katte bæsj sterke saker og tar knekken på mye av planeter. F.eks for 2 sommere siden så dauet en liten busk etter katta hadde gått berserk i den. Den lille busken kostet faen meg 750 kroner! (ja jeg vet...)

 

Har ikke giddet å gå til så drastiske skritt, men er jævlig plagsomt ja.

 

Testet slik "hold katta borte" stoff i sommer, tror det fungerte greit nok, men det går litt av det, også det koster jo litt..

 

men-men, er vel bare et lite problem som vi må leve med tenker jeg.

 

Men kanskje jeg skulle sende sønnen min med leke bøtten & spade over til naboen, og sagt til han at bedene deres var "sand-kasser" med slik kjekk "sand"... :mrgreen:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Men kanskje jeg skulle sende sønnen min med leke bøtten & spade over til naboen, og sagt til han at bedene deres var "sand-kasser" med slik kjekk "sand"...  :mrgreen:

7853030[/snapback]

 

Eller du kan starte en ordning med at alt du finner i bedet ditt kan legges på trappen til den aktuelle naboen.

Lenke til kommentar
Her er det en eller flerne katter som elsker å drite i bedene våres. Litt kjipt når man har brukt en gode del penger på det. For som kjent så er katte bæsj  sterke saker og tar knekken på mye av planeter. F.eks for  2 sommere siden så dauet en liten busk etter katta hadde gått berserk i den.  Den lille busken kostet faen meg 750 kroner! (ja jeg vet...)

 

hadde jeg vært deg hadde jeg slengt dritten over i naboens hage.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...