StianGH Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvilket kort burde jeg velge til dette oppsettet: E6600 Geil 2GB PC6400 P5W DH DELUXE HIPER 580W Har en 19' som ikke går høyere enn 1280x1024 bare så det er sagt. Vil helst ikke overklokke og den skal brukes til... ja, du gjetta det, spilling. Hører at GTX ikke er noe vits under 1280x1024, da GTS drar omtrent like godt fra på disee oppløsningene. Men så skal jo denne PCn være fremtidsretta. Har jo spytta nok penger inn i den da. Så kanskje jeg skulle tatt GTXen bare for fremtidens skyld. Hva sier folket? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg sier at jo større eplet er, jo mindre ser det ut. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du ser min hardware i siggen, den er nesten lik din. Merker antydninger til lagg i enkelte spill med GTS. Hvis du vill kunne kjøre full grafikk, AAx16, AFx16Q og 1280x1024 uten å merke noe hakkine uansett må du nok kjøpe GTX og overklokke CPU en del. Merker at Scarface hakker litt enkelte steder, måler 20FPS med fraps, men det kan være CPU som sinker. NFS Carbon og Most Wanted har enkelte punkter der de hakker litt hvis det er høy fart og mange biler kombinert med flyvende gjenstander. Spill som CSS, LOTRBFME2, FO2 og FEAR går glatt, uten at jeg har testet alle med AF x16Q. FEAR ligger i grenseland, tror jeg kan få litt hakking hvis jeg kjører med 16Q. Jeg betalte 4000 for mitt GTS, og nå som GTX nesten koster så "lite" så kjøp likegodt GTX mener jeg. Bare sørg for å få et kort med litt god bundle, ikke bare driver-CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå