foffle Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Trenger å åpne porter på min møkkaelendige ustabile router.. Denne er av type zhone 6212-I3-392. Finner ikke noe hjelp på portforward.com som alle her synes å referere til.. Hadde vært fint hvis noen tok seg tid til å hjelpe... Endret 23. januar 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det pleier å stå noe om det i manualen. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det pleier å stå noe om det i manualen. 7783521[/snapback] Joa... Men denne manualen er ikke det skarpeste jeg har sett.. Betalte forøvrig latterlige 700 for denne og... Styr unna!! Lenke til kommentar
H80 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det hadde hjulpet om du viste oss menyen. Hvordan ser webgrensesnittet ut? Hva har du forsøkt? Har du i det hele tatt vært inne i web-konfigurasjonssidene og prøvd deg fram? Hvis ikke, forsøk å skrive i cmd: ipconfig skriv så inn ip-adressen som står som "Default Gateway" inn i nettleseren. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det hadde hjulpet om du viste oss menyen. Hvordan ser webgrensesnittet ut? Hva har du forsøkt? Har du i det hele tatt vært inne i web-konfigurasjonssidene og prøvd deg fram? Hvis ikke, forsøk å skrive i cmd: ipconfig skriv så inn ip-adressen som står som "Default Gateway" inn i nettleseren. 7783551[/snapback] Jaaa... Er vel ikke så mye som er prøvd nei... Får vel bare prøve meg fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå