m4nia Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har tidligere postet en post om at jeg har hatt problemer med "Dr Watson" Nå har det seg sånn at jeg har fått vekk feilmeldingen, og jeg har fått internettet til å virke igjen, men EXPLORER virker ikke. Uten explorer er ikke windows mye dugelig, da ting som "control panel" "my documents" etc ikke virker. Er det noen som har noen idèr om hva jeg kan gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
backup Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis du har hatt virus, trojaner eller orm: Sjekk i registeret om du der har key'en: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\explorer.exe Hvis ja, ta først backup av registeret for sikkerhetsskyld. Derpå slett key'en og reboot. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hadde jeg vert deg hadde jeg byttet til Firefox Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg lest spørsmålet og forstått det før jeg kom med meningsløse kommentarer. Lenke til kommentar
m4nia Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hvis du har hatt virus, trojaner eller orm: Sjekk i registeret om du der har key'en: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\explorer.exe Hvis ja, ta først backup av registeret for sikkerhetsskyld. Derpå slett key'en og reboot. 7785542[/snapback] Jeg fant ikke explorer i listen, men det gjore jeg heller ikke på den pcen jeg har virkende explorer på. Kan jeg ta C:\WINDOWS\explorer.exe fra den pcen over til den jeg bruker nå, og se om det virker bedre? Forundrer meg at jeg ikke får det til å virke i vanelig modus, når det funker i safemode. Endret 24. januar 2007 av m4nia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå