beji Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Heisann, har en Acer Aspire 5602 og den har bare vga ut og ikke s-video, vet at jeg kan få overgang ifra Vga til S-video, men har bare funnet dette på nettbutikker ifra utlandet. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette på norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kan du vise en link til en av de du har funnet i utlandet? Lenke til kommentar
beji Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 det kan jeg vet du;) Vga til S-video Noe alla denne var det jeg tenkte på. Blir vel en nødløsning til jeg får meg lcd tv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Link. Ser helt grei ut den.. har sett litt på en sånn selv, da jeg var dum nok til og ikke tenke på s-video når jeg kjøpte laptopen. Edit; Har nesten samme laptop som deg. Acer Aspire 5601 AWlmi Endret 23. januar 2007 av Laland Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Den på Komplett er visst spesifikt ekstautstyr til Matrox G450/G550. Det står ikke noe på den andre, er i tvil om de kan fungere på hvilken som helst VGA utgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå