skylinepower Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 finnes det noe enkelt program for og sette sammen bilder til en film? det må og klare og sette sammen film klipp. må være gratis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er dette det same spørsmålet du stiller her? So det du eigentleg vil ha er eit videoredigeringsprogram? Sjå denne tråden. Vivia er eit anna, som ikkje er nemnt der endå. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Enig med incanus i at spørsmålet er uklart, men hvis det (slik han skriver) er et gratisprogram til å sette sammen enkeltbilder til en film han er ute etter, er jo JPGVideo et godt valg som opptil flere i dette forumet har hatt glede av. http://www.ndrw.co.uk/free/jpgvideo/index.html Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 m,e finnes det noen som er lik Windows movie maker? synes den er bra bare en er klikk til meg også vilø jeg ha anet fil type og av spille med men det går ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har du prøvd dei i tråden eg linka til? Om dei ikkje er gode nok, prøv demoen av Adobe Premiere Elements (kan lastast ned frå Adobe.com) og spør deg sjølv om det er verdt 900kr for det. Det er ikkje identisk med Moviemaker, men grunnprinsippa er dei same. synes den er bra bare en er klikk til meg også vilø jeg ha anet fil type og av spille med men det går ikke Eg har ærleg talt litt vanskar med å forstå kva du seier her. Meiner du at Moviemaker er bra, men den er ustabil hjå deg, og at du vil kunne lagre i noko anna enn Windows Media? Til opplysing, so kan du lagre i DV AVI i tillegg. Det vil gje svært store filer, som kan komprimerast vidare, om ein ynskjer det. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Til opplysing, so kan du lagre i DV AVI i tillegg. Det vil gje svært store filer, som kan komprimerast vidare, om ein ynskjer det. hvordan? synes det en er ustabil og vanskelig og komme inn på, må tryke kjør og moviemk men hvordan lagre i AVI`? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Vanskeleg å kome inn på? Dårlegaste unnskyldninga eg har høyrd på lenge. Det plar ligge på startmenyen under Programmer --> Tilbehør trur eg, og den snarvegen kan du berre dra ut på skrivebordet om du vil. Ustabiliteten kan eg ikkje svare for. For å lagre i DV AVI: Som sagt, filene vert svært store: omlag 13GB per time. Endret 24. januar 2007 av incanus Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 ja men alt som har med slike tilbehør i windows en min har kommet bort så jeg må søke de opp men hvor skal jeg trykke for og få det der opp? fil>osv"HVOR" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 File --> Save movie file ... Velg å lagre til Min datamaskin; neste punkt er å skrive inn namn og velge kvar fila skal lagrast; tredje punkt er det som er vist på biletet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 vises kun en til meg g det er windows movie maker prosjekt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eh ... Hæ? Du må ha noko på tidslinja for at du skal kunne velge Save movie file. Det heiter sikkert noko anna på norsk forresten, men hurtigtasten er Ctrl + P. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 forstod det nå, når jeg så på bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå