CB87-Bergen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hallo... Jeg har en SMC smc2404wbr, en trådløs router altså. Og jeg må installere drivere på div. trådløse pcer for å få det til å virke. Problemet er bare at jeg ikke har drivercd'n lengre, og jeg har sett på smc, google og div. andre sider. Uten å finne antydninger til spor av drivere. Noen som hadde hatt mulighet til å hjelpe meg med å spore de opp? Uten driverene får jeg ikke noe til å virke Takk på forhånd Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du trenger vel ikke driverne til routern for å få det til å virke? Men driverne til det trådløse kortet som står i maskinen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du skal ikke installere driverne til routeren, men til kortene som står i maskinene. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Snakket med han jeg kjøpte routeren av. Ifølge han måtte jeg installere driverene. Slik som det er nå, finner jeg ikke det trådløse nettverket med den bærbare. Noen ideer til hvorfor dette skjer? Alt er koblet og lyser rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå