Hellemyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg min motorolla har brutt ned, og nå har jeg en helt greit sony ericsson T610, bare at microfonen på den virker, så jeg kan ikke snakke i den, og da kan jeg ikke ringe Går det ann å bare skifte den? ta microfonen fra motorolaen og lodde den på T610? eller det så utrolig små og ømfintelige komponenter det er sankk om? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har faktisk mine tvil på at det vil fungere. Er ikke sikkert det er like komponenter, og da har du et kopatibilitetsproblem. Er mobilen mindre enn 5 år gammel kan du jo reklamere, ellers ville jeg nok ha kjøpt ny mobil. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du kan eventuelt bare bruke handsfree til den.. De har mye greit utstyr til den HER Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er mobilen mindre enn 5 år gammel kan du jo reklamere, ellers ville jeg nok ha kjøpt ny mobil. 7782825[/snapback] Rekamsajonstiden er jo ikke på mere en 2år. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hatt den i et par år, så har jeg også åonet den opp, så reklamasjonsrett nytter nok ikke her. Hadde handsfree til den, men det finner jeg ikke. Må nok bare kjøpe meg en ny mobil da Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hatt den i et par år, så har jeg også åonet den opp, så reklamasjonsrett nytter nok ikke her. Hadde handsfree til den, men det finner jeg ikke. Må nok bare kjøpe meg en ny mobil da 7785214[/snapback] Kjøp ny handsfree da!! Bluetooth er utrolig greit! Søk på t610 her inne.. Så finner du mye som passer.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 En nyere dom av Oslo tingrett fastslo vel at reklamasjonstiden på mobiltelefoner er 5 år. Men det vil i praksis bli vanskelig å overbevise noen om at dette ikke er selvpåførte fukt og støvskader. Jeg hadde en t610 hvor bare skjermen ødelagt, men den har jeg desverre hivd. Jeg tror kanskje at Hammar elektronikk fører noe reservedeler til SE. Samtidig tror jeg det vil bli vanskelig å bare ta en hvilken som helst annen mikrofon og bruke den. Det kan funke bra eller dårlig, eller ikke i det hele tatt. Vanskelig å si noe om. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 En nyere dom av Oslo tingrett fastslo vel at reklamasjonstiden på mobiltelefoner er 5 år. 7788825[/snapback] Og det har de anket, så det er ikke avgjort enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå