Amdmannen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Lurer litt på hvilke øvelser som er gode for meg som liker å kjøre ski (hopping og offpiste) trenger rett og slett noen treningstips. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hei.Lurer litt på hvilke øvelser som er gode for meg som liker å kjøre ski (hopping og offpiste) trenger rett og slett noen treningstips. 7782664[/snapback] Balanse, spenst, for hopping og railing. Tyngdeoverføringer(blir vel som balanse) kan være greit i offpist. Beinstyrke, etter flere turer blir du ganske "mørr/såpe" i beina. Off pist blir tungt etter hvert, og spesielt når det er mye snø. Øvelser: Balanser på alt som ser brukelig ut. Rail sakte, det gjør det vanskeligere. Hopp en del på trampoline hvis du skal trikse mye, ikke vær redd for å tryne. Noe mer? Endret 23. januar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Offpiste er det i alle fall en ting som gjelder... Store lår muskler. Uten skikkelige lår klarer du knapt å stå ned en hel fjelliside i ett... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Redd for å tryne er jeg ikke så Lår og balanse er tingen? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Redd for å tryne er jeg ikke så Lår og balanse er tingen? 7782761[/snapback] Ja, det er nokk det viktigste Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Noen som har forslag til noen gode øvelser? Også en god mage rygg øvelse også må trene etter jul og sykdom Endret 23. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Knebøy ( husk at knær skal være over tær). Også veldig viktig med mage og ryggmuskler. Greit med gode reflekser. Bein press er vell også godt for lår. Det er like viktig med god styrke i overkroppen som ibeina... Endret 25. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 beste treninga er vel rett å slett å bare kjøre mye på ski Lenke til kommentar
havfal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg ville sagt lår og kondisjon. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen gode lærøvelser som er gode er vel og bykse opp og ned tribuna rundt idrettsbana mye, satse skikkelig..Og bruke risten mye til og satse og ta av landingene med, da trener du mye legg og lår. Du kan også hoppe slalom på linjene som går på bana... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå