Movieman Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Heey! Jeg skulle hatt MSN Messenger på mobilen min!... Jeg har prøvd, men går kun til Djuce og ikke til Tele2 Scrath Kontant! Er det noen som vet om hvordan man får MSN Messenger på mobilen for Tele2 Scrath Kontant?? Hilsen Børney Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Heey! Jeg skulle hatt MSN Messenger på mobilen min!... Jeg har prøvd, men går kun til Djuce og ikke til Tele2 Scrath Kontant! Er det noen som vet om hvordan man får MSN Messenger på mobilen for Tele2 Scrath Kontant?? Hilsen Børney 7782562[/snapback] Og hva var vitsen med et bilde av deg selv ? Jeg har MSN på k800i TELE 2. Jeg fant det på www.wap.lur.nu Der kan du finne alt eller kan du laste ned det på mobilen å gå innpå www.lur.nu og legge inn der så det slenger ut WAP-signaler espeNaldoZ Lenke til kommentar
skille Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 prøv også Mig33. http://wap.mig33.com -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå