Punk/rock Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! Noen som vet om noen traders/merchants med masse penger til barter? Mvh, moi Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 wizards tower legger til en i Mystic Emproium med 2000 gull, men personlig bruker jeg Feletheus Aspar når jeg skal selge noe Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 wooops, glemte å legge til at jeg har det på xbox 360 Noen som vet om noen andre? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fathis Ules, den siste fencen for Thieves Guild har 1500 gull, det meste i spillet, men jeg vet ikke helt om du kan investere i ham. Utover det er det de kjøpmennene som har 1200 gull som er de som har mest. De er som regel smeder. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De har også høyest mercantile skill så du kan glømme å få bra priser hos dem... Hvis du kan lage egne spell bør du lage et(eller flere) "fortify mercantile" spell. Da vil du få bedre priser. Hvis du får hevet skill til 75 kan du også invistere 500 gull i de fleste butikker. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Morvayn i Anvil (til høyre når du kommer inn gjennom main gate) har 1200 gull og er bare i Apprentice level, så hos ham får du høye priser. Selger alt til ham, jeg. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Han som sitter på trappa inne på Weye? har 3000 når du er master i mercantile og i tillegg innvesterer 500 zloty .Wawnet in eller Weye er det,der hvor dama skal ha disse spesielle Shadowbanish? vin flaskene. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 septims ikke zloty,zloty er polske, nok ot. hvem i all verden er det du snakker om? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 septims ikke zloty,zloty er polske, nok ot.hvem i all verden er det du snakker om? 7808185[/snapback] Eller gold..Har man lastet ned en av oppdateringene,xbox live,treffer man en type inne på Wavnet`/Weye ligger like utenfor imp.city.Han pleier å sitte i trappa til venstre når du kommer inn,dersom han ikke sitter å spiser.3000 gold har han når du har innvestert +master i mercantile.Får kun barte med han når han sitter i trappa.ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå