Espen F Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hei. har en rimelig heftig maskin og får ikke mer enn 90Fps.. hvordan får jeg øka dette? husker det ikke.. Lenke til kommentar
B2S Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: hei. har en rimelig heftig maskin og får ikke mer enn 90Fps.. hvordan får jeg øka dette? husker det ikke.. er du " i panna eller? Som om du klarer å se mer enn 90fps... n00b Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hva skal du med mer? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 TIL DEG..... flame meg på hver eneste post er litt unødvendig syns jeg.. vær forsiktig nå ellers så sier jeg fra til Per at du ikke skal jobbe i helga.. neida. men i quake 3 så lønner det seg å ha flere frames per second for da går det kjappere osv.. (sier de som har peil på det da)... _________________ Hei, jeg er en ung staseleg gutt med både traktor og zetor, eg søkjer etter kvinnfolk.. helst med traktorlappen og åpenhet for trekant. Bill.merk Her bli det låvefest. [ Denne Melding var redigert av: Fake på 2002-11-29 15:10 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 gå inn i mappen "baseq3", deretter opner du filen "q3config.cfg". nå bare blar du deg nedover til du finner "max_fps <ett tall>" og så bare endrer du dette og lagrer... :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 thx jannis. you are my hero for the day. p.s. hvorfor ikke bruke det nye nicket ditt? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 jeg VIL ha 2k først... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 XP er bedre! *leke dum og blond* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå