Gå til innhold

hjelp.... 360 stopper hele tiden

lolzormaxor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette hørtes leit ut jeg tror du burde sende den inn , men det er en ting jeg ikke skjønner , hvis det er sånn at 360'er fryser også videre burde ikke ms sperre opp ønene og prøve og gjøre noe med det istedet for og bare la kunde på kunde sende inn og få tibake noe som sannsynligvis tar kvelden igjen .

det kan jo også hende at de tjener penger på det da

Lenke til kommentar

ja, en ganske svær glassdør ved siden av 360 som blir åpnet noen ganger....

men kan jeg levere den inn til de jeg kjøpte de av og få en ny en??

( uten regning?) har regningen ja)

kan jo også være det da men

Endret av snupe
Lenke til kommentar

Eg ville ha testa om det var varme...sett boksen ein stad med god lufting, og om du har det, sett ei bordvifte til å blåse på han. Dersom han fortsatt stoppar, veit du i alle fall at det ikkje er varme som er problemet. Då er det vel berre å levere han inn.

Kay

Lenke til kommentar
Det koste MS flesk å få ny boks tilsendt/levert til kundene. Huske ikkje heilt tallet som var oppgitt på mine ark, men det var ein solid kostnad. Og det på 1 boks.

7782792[/snapback]

Tror faktisk det er snakk om rundt 1200-1500kr...husker ikke helt, men mener det sto 129 Euro + 49 Euro i shipping kostnad, så noe særlig lukrativt for MS er det nok ikke.

Lenke til kommentar
dette hørtes leit ut  jeg tror du burde sende den inn    , men  det er en ting jeg ikke skjønner  , hvis det er sånn at 360'er fryser også videre  burde ikke ms sperre opp ønene og prøve og gjøre noe med det istedet for og bare la kunde på kunde sende inn og få tibake noe som sannsynligvis tar kvelden igjen .

det kan jo også hende at de tjener penger på det da

7782275[/snapback]

Er vel primært launchboxer som tar kvelden, og strengt tatt:

burde ikke ms sperre opp ønene og prøve og gjøre noe

kan jeg ikke skjønne annet enn at MS har gjort det beste ut av situasjonen ved faktisk å reparerer alt helt uten kostnad. Skulle selvsagt bare mangle, men de hadde ikke trengt å utvide garantitiden med et år, Syntes det er grei service jeg. Greit nok, man må klare seg uten boxen i to uker, men hva mer vil du ha? Personlig beklagelse?

Lenke til kommentar

Det billigste hadde kanskje vært å bruke litt mer tid på hw designet og slik at failure rationen hadde blitt lavere. Men det kan godt hende at det hadde blitt dyrere. De prøver vel å finne en balansegang mellom produksjonskostnad og antall konsoller de må erstatte. Dette gjelder da alle og ikke bare microsoft ;)

Lenke til kommentar
Det billigste hadde kanskje vært å bruke litt mer tid på hw designet og slik at failure rationen hadde blitt lavere. Men det kan godt hende at det hadde blitt dyrere. De prøver vel å finne en balansegang mellom produksjonskostnad og antall konsoller de må erstatte. Dette gjelder da alle og ikke bare microsoft ;)

7783332[/snapback]

Mulig de burde det, men da hadde boxen blitt forsinket, man kan bare spekulere i hvor lenge. Tror nok MS hadde tapt mer på det, men det blir nok bare med synsingen regner jeg med. Hvahvisomatteogmen finner man nok aldri ut av:-)

Lenke til kommentar
Det koste MS flesk å få ny boks tilsendt/levert til kundene. Huske ikkje heilt tallet som var oppgitt på mine ark, men det var ein solid kostnad. Og det på 1 boks.

7782792[/snapback]

Tror faktisk det er snakk om rundt 1200-1500kr...husker ikke helt, men mener det sto 129 Euro + 49 Euro i shipping kostnad, så noe særlig lukrativt for MS er det nok ikke.

7783248[/snapback]

Stemmer det.. det koster MS 73 Euro å sende den én vei. Den sendes to veier, pluss at de sender en tom eske først. I tillegg til frakta erstatter de som regel xboxen med en ny, så jeg ser ikke helt hvor MS skal tjene penger på dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...