monzilla Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har en venninne som har en bærbar maskin. Problemet hennes er at hun er koblet på internett (trådløst) men hun faller ut med gjevne mellomrom. Jeg tok med meg min bærbar bort dit, og når hun falt ut av internett (hun var på hjemmenettverket, men ikke internett) var jeg fortsatt på. Konkluderer utifra det at det er noe gale med maskinen hennes, og ikke nettverket. Det er en HP pavillion dv 6000 Er det noen som har noen gode tips? Har avinstallert mange programmer hun ikke bruker, og kjørt spyware og antivirus mvh Erik Lenke til kommentar
jarex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 oppdater nettverks kort driverene, om det er Intel 2200BG kort er dette ett kjent problem Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 prøv dette Start --> kjør --> skriv cmd og enter --> skriv så ipconfig /renew Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Skal prøve dette nestegang jeg treffer hun takk for hjelpen folks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå