Gå til innhold

Surf på lan.

Anbefalte innlegg

Luringen sier jo ikke om det er CSS eller 1.6. Er det 1.6 trengs ikke annet enn, som Elyzium sier, sv_airaccelerate 100. Sikkert noe annet opplegg på CSS.

7792337[/snapback]

Som jeg sa i den nær identiske tråden, så går de fleste surfservere i CS:S med airaccelerate 100 som ensete forandring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Nei det er ikke det.!

Jeg glir til siden hele tiden..!

7782197[/snapback]

Det betyr at du ikke kan det.

7792805[/snapback]

jeg kan surfe jo ,pleier å ligge på topp på alle servere så det er/var nok ikke problemet ! Men for at det skulle bli det samme som på servere skreiv jeg sv_airacelerate(noe sånt) 100 !

Lenke til kommentar

Counter-Strike 1.6: sv_airaccelerate 100, det er det eneste som skal forandrest... Og som en erfaren surfer så vet jeg at dette er standar på surf_maps.. Standard på vanlig maps er da 10... sv_gravity skal bestandig være på 800, ikke mindre fordi da blir det regna som cheat... Servere som har gravity på 700 bør fortest mulig skifte til 800..

Forresten, man måler ikke surfskills på hvor mange kills du har på et surf_map, det er tricksene og comboene.. Ler hver gang når noen sier de er drittgode på surf når de har 20-0.. Da har de ikke peiling

Lenke til kommentar

Eller man kan stå i spawn med elefantrifle.

Counter-Strike 1.6: sv_airaccelerate 100, det er det eneste som skal forandrest... Og som en erfaren surfer så vet jeg at dette er standar på surf_maps. sv_gravity skal bestandig være på 800, ikke mindre fordi da blir det regna som cheat... Servere som har gravity på 700 bør fortest mulig skifte til 800..

8741569[/snapback]

*host*pissprat*host*

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Eller man kan stå i spawn med elefantrifle.

Counter-Strike 1.6: sv_airaccelerate 100, det er det eneste som skal forandrest... Og som en erfaren surfer så vet jeg at dette er standar på surf_maps. sv_gravity skal bestandig være på 800, ikke mindre fordi da blir det regna som cheat... Servere som har gravity på 700 bør fortest mulig skifte til 800..

8741569[/snapback]

*host*pissprat*host*

8759385[/snapback]

Spiller du source eller 1.6 ?

Lenke til kommentar
Nei det er ikke det.!

Jeg glir til siden hele tiden..!

7782197[/snapback]

Det betyr at du ikke kan det.

7792805[/snapback]

nei!

det betyr bare at serveren ikke er riktig innstilt for og surfe, derfor glir man av selvom man gjøre det man skal...

da trenger man sv_airaccelerate 999

Lenke til kommentar
Spiller du source eller 1.6 ?

8763179[/snapback]

Source. Forresten, har dere surf_japan i 1.6? Hvis ikke, så er vel det grunnen til at dere holder dere til den traurige airacceleraten.

8765160[/snapback]

Nei , ikke som jeg har sett..Men må innrømme at jeg digger det mappet på source!

Lenke til kommentar
har selv spilt en del surf map både lokal og over LAN, og har aldri endret noe på sv_airaccelerate, og surfer så fint som bare det..

så jeg sier det samme som _julenissen_: glir du av til siden, så kan du ikke det..

8767309[/snapback]

spiller du 1.6? vet ikke hvordan det er på 1.6 men på source MÅ DU STILLE PÅ DETTE NÅR DU STARTER DIN EGEN SERVER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...