Gå til innhold

Surf på lan.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åpne Firefox og SURF I VEI.

7782204[/snapback]

 

 

Hvis ikke du har merka det så er du inne på Counter Strike forum nå....

Vi snakker Counter Strike ikke nett surfing :thumbup:

7782251[/snapback]

 

Beklagelivis spiller jeg ikke Counter Strike, og "surfing på lan" er en meget dårlig beskrivelse av emne / post.

7782666[/snapback]

 

Hvis du hadde hatt litt peiling på Counter-Strike, noe du bør ha når du poster her, så hadde du forstått det meget enkelt. Siden du ikke spiller Counter-Strike, og sannsynligvis heller ikke har noen interesse for det synes jeg ikke du trenger å poste totalt unødvendige poster.

Lenke til kommentar
Åpne Firefox og SURF I VEI.

7782204[/snapback]

 

 

Hvis ikke du har merka det så er du inne på Counter Strike forum nå....

Vi snakker Counter Strike ikke nett surfing :thumbup:

7782251[/snapback]

 

Beklagelivis spiller jeg ikke Counter Strike, og "surfing på lan" er en meget dårlig beskrivelse av emne / post.

7782666[/snapback]

 

Hvis du hadde hatt litt peiling på Counter-Strike, noe du bør ha når du poster her, så hadde du forstått det meget enkelt. Siden du ikke spiller Counter-Strike, og sannsynligvis heller ikke har noen interesse for det synes jeg ikke du trenger å poste totalt unødvendige poster.

7782808[/snapback]

 

Helt Enig! :thumbs:

Lenke til kommentar
Alle servere bruker sv_airaccelerate 999, sv_accelerate999 (ikke så viktig) og sv_gravity 700

7784431[/snapback]

Det er feil.

 

Sv_gravity 800 er riktig i surfing.

 

700 i gravity blir for lett. :thumbdown:

7784622[/snapback]

 

Hmm ojda

7784846[/snapback]

? Tellepost? Ingen mening i posten din.

 

Uansett er det ikke mye forskjell på sv_airaccelerate 999 og sv_airaccelerate 100 (som er normalt på mange servere jeg kjenner til.) Men gravityen er 800, ihvertfall sånn som jeg har oppfattet det.

 

Prøvde en gang med 700 i gravity, og det ble rimelig mye lettere enn på public (normalt sett 800).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...